13. 11. 2025
Fio banka modernizuje pobočkovou síť
Fio banka pokračuje v rozsáhlé modernizaci své pobočkové sítě po celé České republice. Od roku 2023 prošla revitalizací již přibližně čtvrtina poboček – část se přestěhovala do nových prostor, jiné byly kompletně zrekonstruovány. Cílem je zvýšit komfort klientů a přizpůsobit prostředí moderním trendům v bankovnictví.
![]()
„Chceme, aby každá návštěva naší pobočky byla pro klienta příjemná. Moderní prostory nejsou jen otázkou estetiky, ale i funkčnosti – přinášejí více soukromí, pohodlí a lepší zázemí pro poradce i klienty,“ říká Jan Bláha, člen představenstva a obchodní ředitel Fio banky.
Od loňska se do nových prostor přesunulo více než deset procent poboček – například v Pardubicích, Opavě, Praze (Štefánikova), Olomouci, Frýdku-Místku, Jihlavě či Zlíně. Do konce roku přibydou Kroměříž a Karlovy Vary. Všechny nové pobočky nabízejí větší prostory, lepší dostupnost a moderní vybavení.
Současně probíhají i rekonstrukce stávajících poboček. Moderní vzhled a nové technologie již získaly například pobočky v Šumperku, Bruntále, Teplicích, Náchodě, Prostějově či České Lípě. Do konce roku 2025 se přidají Vsetín, Praha (Moskevská), Ostrava, Ústí nad Orlicí, Kolín a Louny. V první části roku 2026 pak proběhne modernizace v Karviné a Hodoníně.
Všechny nové pobočky jsou zároveň prostornější – celková plocha sítě se zvětšila o více než 400 m², což zvyšuje pohodlí klientů i zaměstnanců. S modernizací poboček jde ruku v ruce rozšiřování služeb. Od jara 2024 se počet hypotečních specialistů zvýšil téměř o třetinu. Klienti tak mají k dispozici více odborníků pro financování bydlení i úpravu stávajících úvěrů.
REKLAMA
„Modernizujeme prostory i týmy. Chceme být klientům blíž a nabídnout jim individuální přístup – od hypoték přes investice až po každodenní bankovní služby,“ doplňuje Jan Bláha.
Fio banka plánuje v modernizaci pokračovat i v roce 2026 podobným tempem. Investice do pobočkové sítě chápe jako investici do vztahů se svými klienty. „Věříme, že moderní, přívětivé a profesionální prostředí je základem kvalitní osobní služby – a právě ta je pro nás klíčová,“ uzavírá Jan Bláha.
![]()


