CZK/€ 24.210 +0,23%

CZK/$ 20.786 +0,38%

CZK/£ 27.734 +0,40%

CZK/CHF 25.859 -0,02%

08. 08. 2025

Česká spořitelna vydává novou limitovanou edici OLED svítících a virtuálních karet s motivy hry Mafia

 

Díky uzavřené spolupráci s herním studiem 2K a Hangar 13 připravila Česká spořitelna pro své klienty řadu novinek z gamingového prostředí, které souvisí s uvedením pokračovaní celosvětově populární hry Mafia. Herní fanoušci z řad Spořitelny tak mohou od 8. srpna soutěžit o limitovanou edici OLED svítících karet s motivem hry Mafia: The Old Country, vybrat si po dobu kampaně virtuální kartu s několika motivy (jeden z motivů připomene legendární Mafii I) nebo získat ve věrnostním programu Moneyback 20% slevu na pořízení čtvrtého pokračování této akční hry. Platební kartu Visa vyrobila společnost IDEMIA. 

Loading



 

„Nově uzavřená spolupráce s herním studiem 2K a Hangar 13 je důkazem, že to s podporou gamingu myslíme opravdu vážně. Navazujeme na naši úspěšnou komunikační kampaň k uvedení hry Kingdom Come: Deliverance II a pokračujeme s řadou doprovodných aktivit v rámci komunikačního gamingového konceptu Silnější v gamingu, #silnější i v životě s cílem posilovat posilovat sebevědomí hráčů a hráček,” říká Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starosti a doplňuje.: „Dlouhodobá podpora gamingu nám jako bance významně pomáhá zvyšovat povědomí mezi mladou generací a otevírat důležitá témata spojená s podporou sebevědomí, finančního zdraví a kyberbezpečnosti. Zároveň se nám díky předchozí kampaně podařilo zvýšit i akvizici nových klientů, kterých bylo více než dva tisíce.”

Aktuální gamingovou kampaň pro Českou spořitelnu připravila agentura VML ve spolupráci s herním studiem 2K, Hangar 13 a vývojáři z 3Bohemians. Nový spot je vytvořen primárně pro YouTube a Twitch. Kampaň bude možné také zaznamenat prostřednictvím OOH reklamy ve velkých českých městech (Bigboard a Doublebigboard, CLV Showcase v pražském metru a obchodních centrech, DigiMax na Smíchově). Kampaň samozřejmě doplní digitál v podobě brandingu na herních webech, stejně tak i sociální sítě (TikTok a Instagram) a zapojeni budou i přední čeští herní influenceři, mj. Xnapy.

Co vše mohou klienti Spořitelny díky spolupráci s herním studiem 2K a Hangar 13 získat:

  • Klienti Spořitelny mohou od 8. srpna do 18 září 2025 soutěžit o tři tisíce limitovaných OLED svítících platebních karet s motivem hry Mafia: The Old Country. V průběhu 30 pracovní dní Spořitelna každý den uvolní 100 platebních karet, které mohou klienti získat na základě správně vyplněného kvízu v digitálním bankovnictví George v co nejkratším čase. Kvíz lze vždy vyplnit v průběhu každého pracovního dne od 8:00 do 20:00 s tím, že na konci dne banka vybere 100 klientů, kteří na otázky odpověděli správně v co nejkratším čase.
  • Stačí každý všední den od 8. 8. do 18. 9. 2025 odpovědět správně na otázky v našem kvízu v co nejkratším čase
  • Od 8. do 17. srpna 2025 si mohou klienti aktivovat jednu ze tří virtuálních karet Visa od České spořitelny s motivy Mafia a dostat se do slosování o PC Deluxe edici Mafia: The Old Country. Celkem v rámci této akce Spořitelna pro klienty připravila 100 digitálních klíčů.
  • Klienti si mohou ve věrnostním programu Moneyback od 18. do 24. srpna 2025 aktivovat 20% slevu na hru Mafia: The Old Country pro Xbox a PS5 verze. Akční nabídka je připravena pro 1000 nejrychlejších klientů Spořitelny, kteří využijí kód získaný z Moneybacku a uplatní jej v prostředí partnerského eshopu Xzone. Podmínkou je rovněž zaplatit kartou Visa od České spořitelny.
  • Klienti si mohou díky exkluzivní spolupráci s herním studiem 2K a Hangar 13 vybrat čtvrtý design virtuální karty, tentokrát na motivy legendární Mafia I: Definitive Edition. Opět se jedná o časově limitovanou nabídku, která poběží od 25. srpna do 7. září 2025.

Vyhodnocení gamingové kampaně Kingdom Come: Deliverence II:

  • Kampaň České spořitelny zaměřenou na gaming (Kingdom Come: Deliverence II) zaznamenaly dvě třetiny aktivních hráčů v ČR;
  • Ve věkové kategorii 15-24 let některou z aktivit kampaně Spořitelny zaznamenalo 87 % hráčů;
  • 40 % klientů Spořitelny zaznamenalo OLED kartu s motivem Kingdom Come: Deliverence II, podobně (39 %) virtuální platební karty s gaming tématikou. Následovalo spojení s Warhorse studios (30 %);
  • Povědomí o spojení České spořitelny s gamingem má 20 % českých hráčů, nejsilnější je u mladší generace (více než čtvrtina – 27 %);
  • Polovina aktivních hráčů vnímá gamingové aktivity Spořitelny jako odlišné od jiných značek. Svítící virtuální karta s motivem Kingdom Come: Deliverance II představuje silnou motivaci k založení účtu u České spořitelny. Tato motivace oslovila 34 % aktivních hráčů, kteří neměli účet ve Spořitelně.

Loading


Související články

Volby ovlivní finance českých domácností. Klíčem bude dlouhodobé plánování a finanční nezávislost

Říjnové volby do Poslanecké sněmovny a následná jednání o vládním programu budou mít přímý dopad na finance českých domácností. „Finance každé rodiny rozhodnutí českých vlád poměrně výrazně ovlivňují – ať už z hlediska výše daní, pravidel pro penze, možností ovlivňování inflace nebo dostupnosti bydlení. Klíčové však je, […]

Text: Redakce

Foto: Swiss Life Select

24. 10. 2025

Komentář: Když přijde krize, Češi drží cihlu

Realitní trh v Česku vstoupil do roku 2025 ve znamení stabilizace. Po dvou letech poznamenaných vysokými úrokovými sazbami, utlumenou poptávkou a zdrženlivostí investorů přineslo první pololetí návrat důvěry. Ta se promítá i do vztahu k nemovitostem. Dle nejnovějšího průzkumu od Insightlab celých 92 % Čechů považuje nemovitosti […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstck

19. 08. 2025