16. 06. 2025
Slavia pojišťovna roste a mění strukturu svého provozu
Kvůli rostoucímu počtu klientů, obchodních transakcí a investic do oblasti IT vytvořila Slavia pojišťovna nový úsek provozu, který zastřešuje správu pojištění, Call Centrum a likvidaci pojistných událostí. Jeho ředitelkou je Michaela Svobodová. V likvidaci, kterou nově vede Radek Hanák, dochází ke změnám agendy jednotlivých skupin.
![]()
„Provozní centra jsou standardní součástí všech větších finančních společností a tento krok se kvůli růstu nevyhnul ani nám,“ říká generální ředitel a předseda představenstva Slavia pojišťovny Karel Waisser. Jedním dechem ale dodává, že hlavním důvodem není pouze změna organigramu. „Jeho cílem je rychlejší a přívětivější obsluha klientů a efektivnější spolupráce mezi našimi zaměstnanci,“ dodává Waisser.
Změny, které ve Slavii zavádí nový šéf likvidace pojistných událostí, se týkají procesů i organizační struktury jednotlivých týmů tohoto oddělení. Zahrnují také digitalizaci, automatizaci procesů a robotizaci. Velký potenciál vidí Hanák ve využití umělé inteligence.
Ředitelka provozu Michaela Svobodová pracuje ve Slavii už přes 12 let. V minulosti vedla taxaci a provize, zastávala pozici ředitelky klientského centra a je členkou týmu, který řeší krizové situace. Od ledna 2024 je také součástí Výboru pro audit Slavia pojišťovny.
Vedoucí likvidace pojistných událostí Radek Hanák se v minulosti v Allianz věnoval soudním sporům, velkým škodám nebo metodické podpoře likvidace pojistných událostí. Čtyři roky strávil také v makléřské společnosti Renomia, která mu umožnila poznat nejenom problematiku LPU, ale i pojistné produkty a úpis.
![]()


