CZK/€ 25.025 -0,26%

CZK/$ 23.283 -0,71%

CZK/£ 29.238 -0,34%

CZK/CHF 25.669 -0,18%

13. 06. 2012

0 komentářů

Subjekty:

Partners jako první finančně poradenská společnost otevírá franšízy Partners market

 


 

Franšízy Partners market jsou vedle Klientských center dalším obchodním místem pro Partners bankovní služby, tedy společného projektu Partners a UniCredit Bank. Díky tomuto spojení získají klienti na těchto pobočkách kompletní bankovní služby a širokou paletu bankovních produktů. Franšízy Partners market jsou místem, kde klienti mohou komplexně
vyřešit a spravovat veškeré své osobní a rodinné finance. První Franšíza Partners bude otevřena 2. července 2012 v Tišňově na Moravě. Do konce letošního roku se plánuje otevření další 15 až 20 franšíz a závěrem roku 2013 jejich celkový počet naroste na 50.

„Naším cílem je vybudovat viditelnou pobočkovou síť směřující na naše nové i stávající klienty v malých a středních městech
a konkurující místní bance či pojišťovákům. Klienti budou mít k dispozici několik set finančních produktů, například spořicí účet s hodně zajímavým úrokem, plnohodnotný bankovní účet při splnění obratu zadarmo, konsolidaci úvěrů, celoroční cestovní pojištění, povinné ručení či pojištění domácnosti se zajímavou slevou, ale i komplikovanější úvěrové, pojistné a investiční produkty,“ říká manažer projektu Martin Pivoda z Partners, a dodává: „Výhodou tohoto obchodního modelu je, že franšízant
bude moci využít zázemí silné společnosti, její know-how, ale zároveň bude dostatečně autonomní a zodpovědný za obchodní úspěch franšízy s obrovskou nabídkou finančních produktů, služeb a všech možných akcí, které právě v různých finančních institucích probíhají.“

Franšízanty budou místní lidé, kteří mají dostatek zkušeností z oblasti financí nebo podnikání a mají v dané lokalitě dobré kontakty. Pokud se rozhodnou podnikat, získají vlastní pobočku vybudovanou na klíč v luxusním designu, pro sebe a své zaměstnance zajímavé finanční ohodnocení, analytické zázemí, vzdělávací systém a IT i marketingovou podporu největší finančně-poradenské společnosti na trhu.
 

Franšízy Partners market jsou vedle Klientských center dalším obchodním místem pro Partners bankovní služby, tedy společného projektu Partners a UniCredit Bank. Díky tomuto spojení získají klienti na těchto pobočkách kompletní bankovní služby a širokou paletu bankovních produktů. Franšízy Partners market jsou místem, kde klienti mohou komplexně
vyřešit a spravovat veškeré své osobní a rodinné finance. První Franšíza Partners bude otevřena 2. července 2012 v Tišňově na Moravě. Do konce letošního roku se plánuje otevření další 15 až 20 franšíz a závěrem roku 2013 jejich celkový počet naroste na 50.

„Naším cílem je vybudovat viditelnou pobočkovou síť směřující na naše nové i stávající klienty v malých a středních městech
a konkurující místní bance či pojišťovákům. Klienti budou mít k dispozici několik set finančních produktů, například spořicí účet s hodně zajímavým úrokem, plnohodnotný bankovní účet při splnění obratu zadarmo, konsolidaci úvěrů, celoroční cestovní pojištění, povinné ručení či pojištění domácnosti se zajímavou slevou, ale i komplikovanější úvěrové, pojistné a investiční produkty,“ říká manažer projektu Martin Pivoda z Partners, a dodává: „Výhodou tohoto obchodního modelu je, že franšízant
bude moci využít zázemí silné společnosti, její know-how, ale zároveň bude dostatečně autonomní a zodpovědný za obchodní úspěch franšízy s obrovskou nabídkou finančních produktů, služeb a všech možných akcí, které právě v různých finančních institucích probíhají.“

REKLAMA

Franšízanty budou místní lidé, kteří mají dostatek zkušeností z oblasti financí nebo podnikání a mají v dané lokalitě dobré kontakty. Pokud se rozhodnou podnikat, získají vlastní pobočku vybudovanou na klíč v luxusním designu, pro sebe a své zaměstnance zajímavé finanční ohodnocení, analytické zázemí, vzdělávací systém a IT i marketingovou podporu největší finančně-poradenské společnosti na trhu.

 

 

  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
 
 

REKLAMA

 

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Průzkum: Polovina Čechů, kteří si nespoří na důchod, na to prostě nemá

Dvě třetiny Čechů si odkládají tak, aby si mohly zpříjemnit důchod. Více než polovina lidí, kteří si z různých důvodů neodkládají, jednoduše nedisponuje dostatkem peněz, a vše obratem využije na živobytí. Ukázal to průzkum, který pro investiční platformu Portu vypracovala agentura IPSOS, zúčastnilo se jej 1050 respondentů.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

06. 05. 2024

Vyplatí se prodávat akcie v květnu podle známého přísloví?

‘Sell in May and go away’ je jedno z nejznámějších přísloví ve finančním světě a podle analýzy investiční platformy eToro je toto rčení dobře podloženo historickými údaji. Společnost prozkoumala měsíční výnosy cen 15 největších světových akciových indexů za posledních 50 let, aby otestovala, zda se akcie v […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

02. 05. 2024

Diverzifikaci portfolia pomocí FX. Proč a jak na to?

Nejdůležitější investiční strategií je diverzifikace. Devizové prostředky (FX) jsou sice v tomto ohledu často podceňovány, mohou však pomoci zvýšit stabilitu portfolia i rizikově vážené výnosy. FX mohou prohloubit diverzifikaci tím, že sníží přílišnou expozici vůči domácí měně, umožní správu závazků v cizích měnách, budou generovat pasivní příjem, případně nabídnou […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

30. 04. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *