CZK/€ 24.325 -0,29%

CZK/$ 20.776 -0,13%

CZK/£ 27.771 -0,40%

CZK/CHF 26.108 -0,29%

31. 03. 2015

Zuno láká na ostravštinu či brněnský hantec

 


 

„Zuno dlouhodobě odmítá používání takzvané ‚bankovštiny‘, tedy složitých bankovních termínů. Tyto aplikace mají zdůraznit, že je možné komunikovat i zcela lidovými výrazy,“ vysvětluje mluvčí Zuna Vladimír Michna. Setkat se tedy můžeme s výrazy jako „ boby“ v ostravském nářečí či  „love“ v hantecu namísto klasického výrazu „peníze“.

„Může oslovit některé střadatele, kteří zvažují změnu banky, přimět zvolit právě Zuno. Bude se však jednat o poměrně úzký okruh osob, které mají k nářečí blíže či lidi, kteří si veselejší formou budou chtít zpestřit internetové bankovnictví,“ uvedl Jiří Zendulka analytik společnosti BH Securities.

Svět bankovních reklam je většinou bezútěšně nudný. Zejména v případě největších tří bank. Menší ústavy jsou v tomto ohledu odvážnější. Jednou z mála vydařených kampaní byla série televizních spotů od Air Bank. Zuno kontruje hantecem a ‚kratkymi zobaky, “dodává hlavní ekonom poradenské společnosti Deloitte David Marek.
Zdroj : Lidovky.cz

Loading


Související články

Martin Cibulka

Martin Cibulka: Detektor lži do každé banky? Ne…

Banky využívají u velkých obchodů odborníky na „odhalování lží“. Běžný klient se ale s jejich prací nepotká. V čem tato práce spočívá? A rozšíří se „detektor lži“ do každé banky? Odpovídá Martin Cibulka, odborník na „odhalování lží“ a člen týmu vyvíjející „křeslo pravdy“.

Text: Petr Zámečník

11. 09. 2018