CZK/€ 25.025 -0,26%

CZK/$ 23.283 -0,71%

CZK/£ 29.238 -0,34%

CZK/CHF 25.669 -0,18%

20. 02. 2018

0 komentářů

Sygic Travel spustil White Label, cestovatelský plánovač pro B2B zákazníky

 

Sygic Travel spustil White Label, B2B řešení pro společnosti v cestovním ruchu. Je dostupný ve 14 jazycích, obsahuje informace o 20 milionech turistických míst a lidé si v něm jednoduše naplánují cestu nebo dovolenou. Již hotové webové rozhraní využijí nejrůznější turistické kanceláře, dopravci, ale i profesionální cestovatelé. Přinese jim vyšší loajalitu zákazníků a příjmy navíc. 

Loading



 

Sygic Travel White Label je webový portál pro plánování itinerářů, který si mohou společnosti v cestovním ruchu přidat na své webové stránky. Přilákají tak nové zákazníky nebo přimějí ty stávající k další návštěvě. Plánovač, který je dostupný ve 14 jazycích, obsahuje databázi 20 milionů turistických míst z celého světa, detailní popisky, fotky a téměř dva tisíce 360° videí.
Lidé si s jeho pomocí naplánují cestu nebo vyhledají zajímavá turistická místa. Mohou si však objednat i ubytování, vstupenky, turistickou prohlídku nebo auto k zapůjčení. Z těchto prodejů, zprostředkovaných například firmou Booking.com nebo GetYourGuide, získá majitel webových stránek provizi.
„Přidat si cestovatelský portál na vlastní stránky je velice jednoduché. Jedná se už o hotové řešení a jeho spuštění trvá jen několik minut. Majitel internetových stránek, na které má být plánovač umístěn, si nejprve zvolí, jaké země či oblasti chce pokrývat a také si vybere, jaké produkty chce svým zákazníkům zobrazovat.
Může nabízet například tipy na výlety podle toho, kam si zákazníci koupili letenku či zájezd, nebo jim ukáže seznam míst v okolí hotelu. Společnost Sygic Travel poté přidá plánovači odpovídající logo a barvy a vše je připraveno ke spuštění na firmou definované webové adrese,“ uvádí Barbora Nevosádová, vedoucí marketing oddělení v Sygic Travel.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Vyplatí se prodávat akcie v květnu podle známého přísloví?

‘Sell in May and go away’ je jedno z nejznámějších přísloví ve finančním světě a podle analýzy investiční platformy eToro je toto rčení dobře podloženo historickými údaji. Společnost prozkoumala měsíční výnosy cen 15 největších světových akciových indexů za posledních 50 let, aby otestovala, zda se akcie v […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

02. 05. 2024

Diverzifikaci portfolia pomocí FX. Proč a jak na to?

Nejdůležitější investiční strategií je diverzifikace. Devizové prostředky (FX) jsou sice v tomto ohledu často podceňovány, mohou však pomoci zvýšit stabilitu portfolia i rizikově vážené výnosy. FX mohou prohloubit diverzifikaci tím, že sníží přílišnou expozici vůči domácí měně, umožní správu závazků v cizích měnách, budou generovat pasivní příjem, případně nabídnou […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

30. 04. 2024

Generační rozdíly v investování. Více než 30 % mladých lidí si aktivně spoří na důchod už teď

Každá generace je definována vlastní perspektivou, která vznikla v důsledku generačního historického kontextu a společenských vlivů. Pokud jde o peníze a investice, každá z nich má své zakořeněné investiční postoje, které reflektují ekonomické podmínky, technologický pokrok a celkovou kulturní vyspělost dané doby. Podívejte se blíže na investiční […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 04. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *