Pátek 22. června. Svátek má Pavla.

Sygic Travel spustil White Label, cestovatelský plánovač pro B2B zákazníky

Investice 20.02.2018 | 11:41 0 Komentářů
Sygic Travel spustil White Label, B2B řešení pro společnosti v cestovním ruchu. Je dostupný ve 14 jazycích, obsahuje informace o 20 milionech turistických míst a lidé si v něm jednoduše naplánují cestu nebo dovolenou. Již hotové webové rozhraní využijí nejrůznější turistické kanceláře, dopravci, ale i profesionální cestovatelé. Přinese jim vyšší loajalitu zákazníků a příjmy navíc. 

Sygic Travel White Label je webový portál pro plánování itinerářů, který si mohou společnosti v cestovním ruchu přidat na své webové stránky. Přilákají tak nové zákazníky nebo přimějí ty stávající k další návštěvě. Plánovač, který je dostupný ve 14 jazycích, obsahuje databázi 20 milionů turistických míst z celého světa, detailní popisky, fotky a téměř dva tisíce 360° videí.
Lidé si s jeho pomocí naplánují cestu nebo vyhledají zajímavá turistická místa. Mohou si však objednat i ubytování, vstupenky, turistickou prohlídku nebo auto k zapůjčení. Z těchto prodejů, zprostředkovaných například firmou Booking.com nebo GetYourGuide, získá majitel webových stránek provizi.
„Přidat si cestovatelský portál na vlastní stránky je velice jednoduché. Jedná se už o hotové řešení a jeho spuštění trvá jen několik minut. Majitel internetových stránek, na které má být plánovač umístěn, si nejprve zvolí, jaké země či oblasti chce pokrývat a také si vybere, jaké produkty chce svým zákazníkům zobrazovat.
Může nabízet například tipy na výlety podle toho, kam si zákazníci koupili letenku či zájezd, nebo jim ukáže seznam míst v okolí hotelu. Společnost Sygic Travel poté přidá plánovači odpovídající logo a barvy a vše je připraveno ke spuštění na firmou definované webové adrese,“ uvádí Barbora Nevosádová, vedoucí marketing oddělení v Sygic Travel.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.