Obě značky slevových webů budou i nadále působit na trhu odděleně. Společný budou mít například marketing. Slevomat.cz má také 35procentní podíl ve Vykupto.cz.
Cílem Slevomatu je podle jeho zakladatele a šéfa Tomáše Čupra jeho prodej do rukou světového lídra v oboru hromadného nakupování Grouponu.
Podle průzkumu, který pro společnost KPMG Česká republika realizovala výzkumná agentura Ipsos Tambor, dnes využívá nabídky slevových serverů 49 % dospělé populace. Nejvíce si pořizují vouchery do restaurací a kaváren (33 procent alespoň občas), na cestování a pobyty u moře (25 procent), na kosmetiku a služby zaměřené na zdraví, hubnutí a krásu (28 procent), dále na služby nabízející sportovní aktivity (23 procent) a zážitky, jako jsou let balónem, jízda v rychlém autě nebo masáže (11 procent).
„Slevové servery jsou atraktivní zvláště pro mladou generaci, která tvoří jejich největší skupinu zákazníků,“ říká Marie Konečná, Partnerka společnosti KPMG Česká republika, a doplňuje: „Průzkum nicméně potvrdil, že i když zákazníky slevových serverů tvoří lidé téměř všech věkových kategorií, bez ohledu na vzdělání a bydliště, mezi obyvateli větších měst a mezi lidmi s vyšším vzděláním je obliba slevových serverů přeci jen vyšší. Od jara obecně 2010 registrujeme enormní nárůst slevových portálů. Pomalu se blížíme stavu, kdy nabídka překračuje poptávku. Vývoj v tomto segmentu bude jistě ještě zajímavý.“
Zdroj: E15.cz, tisková zpráva KPMG
REKLAMA