CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.663 -0,22%

CZK/£ 29.501 -0,13%

CZK/CHF 26.030 +0,03%

02. 08. 2011

1 komentář

Největší slevové weby se slučují. Slevomat.cz chce ovládnout trh

 


 

Obě značky slevových webů budou i nadále působit na trhu odděleně. Společný budou mít například marketing. Slevomat.cz má také 35procentní podíl ve Vykupto.cz.

Cílem Slevomatu je podle jeho zakladatele a šéfa Tomáše Čupra jeho prodej do rukou světového lídra v oboru hromadného nakupování Grouponu.

Podle průzkumu, který pro společnost KPMG Česká republika realizovala výzkumná agentura Ipsos Tambor, dnes využívá nabídky slevových serverů 49 % dospělé populace. Nejvíce si pořizují vouchery do restaurací a kaváren (33 procent alespoň občas), na cestování a pobyty u moře (25 procent), na kosmetiku a služby zaměřené na zdraví, hubnutí a krásu (28 procent), dále na služby nabízející sportovní aktivity (23 procent) a zážitky, jako jsou let balónem, jízda v rychlém autě nebo masáže (11 procent).

Slevové servery jsou atraktivní zvláště pro mladou generaci, která tvoří jejich největší skupinu zákazníků,“ říká Marie Konečná, Partnerka společnosti KPMG Česká republika, a doplňuje: „Průzkum nicméně potvrdil, že i když zákazníky slevových serverů tvoří lidé téměř všech věkových kategorií, bez ohledu na vzdělání a bydliště, mezi obyvateli větších měst a mezi lidmi s vyšším vzděláním je obliba slevových serverů přeci jen vyšší. Od jara obecně 2010 registrujeme enormní nárůst slevových portálů. Pomalu se blížíme stavu, kdy nabídka překračuje poptávku. Vývoj v tomto segmentu bude jistě ještě zajímavý.

Zdroj: E15.cz, tisková zpráva KPMG

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 1 komentář

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *