Neděle 18. dubna. Svátek má Valérie.

UNIQA pojišťovna s novou reklamní kampaní

UNIQA pojišťovna odstartovala tento týden novou reklamní kampaň s podtitulem Myslete na štěstí srdcem. Cílem celoevropské kampaně koncernu UNIQA Insurance Group je podnítit zájem o aktuální témata našeho života, nové trendy a hlavně o aktivní přístup k životu. Součástí je i nový korporátní slogan Myslete UNIQA. Reklamní kampaň bude s lokálními adaptacemi letos uvedena ve většině z devatenácti zemí, kde je značka UNIQA aktivní.

Smyslem nové reklamy je povzbudit veřejnost, klienty i zaměstnance na jejich osobní cestě ke štěstí a životní radosti. Je jasné, že ty nespadnou samy od sebe z nebe. Každý z nás se o ně musí zasloužit a bojovat za ně. Denně tak překonáváme překážky, přijímáme nové výzvy, děláme důležitá rozhodnutí. Za naše štěstí i spokojenost jsme zodpovědní především sami. To vyžaduje aktivní přístup, otevřené myšlení a nezřídka kdy také odvahu. A UNIQA chce být oporou všech, kteří jsou ochotni vzít svůj život do vlastních rukou, a vytvářet pro ně zázemí pro případ nepříznivých situací.

„Není naším cílem lakovat život na růžovo, přikrášlovat realitu a ukazovat reklamní klišé. Chceme být pozitivní, ale autentičtí a zabývat se situacemi ze života. Nikoho nesoudíme – jsme připraveni stát na straně těch, kterým není lhostejná budoucnost a pracují na ní i na sobě,“ popisuje záměry Eva Svobodová, manažerka marketingu a PR UNIQA pojišťovny.

V nadlinkové komunikaci dominují televizní spoty, které se natáčely ve Slovinsku s neherci. „Práce byla velmi mezinárodní,“ poukazuje Eva Svobodová: „Koncept byl z dílny rakouské kreativní agentury Springer & Jacoby, režisérem byl Angličan, hudbu složil Kanaďan. Naši českou verzi namluvil Michal Dlouhý.“ K dispozici jsou jak image verze, tak i produktové TV reklamy na jednotlivé druhy pojištění.

Outdoorová, on-line i printová reklama jsou spojeny s vizuály z TV spotů. Dominantní jsou v rámci celé kampaně inspirativní slogany k zamyšlení uvozené vždy „Myslete na to, že…“, které mohou buď doplňovat daný vizuál, anebo figurují samostatně. Jejich smyslem je poukázat na každodenní výzvy, které mohou být u každého z nás spojeny s jiným obsahem a příběhem, ale pojítkem je boj za štěstí a radost v našem životě.

Srdcem kampaně Myslete na štěstí srdcem je speciální microsite myslete.uniqa.cz. Na ní se veřejnost nejen dozví o smyslu a pozadí celé kampaně, ale současně může k popisovaným tématům doplnit svůj komentář nebo zkušenost, hlasovat pro vybraná témata, navrhnout další nápady, soutěžit nebo připsat svůj vlastní inspirativní slogan k zamyšlení. Součástí je nejen TV spot, ale také další videa popisující vybrané „obyčejné každodenní hrdiny“ a jejich cestu k životnímu štěstí.

V České republice nasadí UNIQA pojišťovna v září a v říjnu na pět týdnů image verzi TV spotu ve stopáži 40“ a 30“. Na to naváže říjnová OOH kampaně v dopravních prostředcích českých velkoměst. Osm týdnů bude UNIQA aktivní také na internetu s on-line videoreklamou a bannerovou reklamou, která bude zčásti kontextově zaměřena.

Na přípravě kampaně a její lokální české adaptaci spolupracuje UNIQA pojišťovna s kreativními agenturami FCB Prague a Dark Side. Nákup médií obstarává agentura Mindshare.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.