CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

01. 02. 2019

0 komentářů

Tesco Finanční služby představují Rychlou půjčku na kartu. Vyřídíte ji do půl hodiny

 

Tesco Finanční služby spouští nový produkt – Rychlou půjčku na kartu, kterou můžete mít do půl hodiny. Tento typ úvěru nově vyřídíte nejen na stáncích Tesco Finanční služby, ale také přímo na informacích v prodejnách Tesco, kde si můžete vyzvednout úvěrovou kartu a finance ihned využít. Novinku představují v kampani produkty, které jsou v řetězci Tesco běžně dostupné. Hlavními ambasadory marketingové komunikace jsou jablka a avokádo. 

Loading



 

Rychlá půjčka na kartu funguje na platformě revolvingového úvěru. Zákazník může splacenou sumu znovu využívat a nemusí opětovně procházet procesem spisovaní nové smlouvy. Peníze má na kartě stále po ruce. Jsou mu k dispozici při nákupech v kamenných prodejnách, na internetu anebo si částku může převést na svůj účet či vybrat z bankomatu. Při splácení stačí platit minimální měsíční splátku. Ale zákazník může splácet i víc, klidně celou dlužnou částku najednou.

Půjčku si zákazník může vyřídit po telefonu a smlouvu podepsat třeba přímo na informacích v prodejnách Tesco. V tomto případě  dostane kartu ihned a je jen na něm, jak peníze využije. „Našim cílem je, aby tento nový produkt byl co nejvíce dostupný, proto rozšiřujeme počet míst, kde si můžou klienti rychlou půjčku vyzvednout. Aktuálně je v Česku 89 prodejen, kde jsme klientům k dispozici, ať už na stáncích Tesco Finančních služeb, které obsluhuje náš obchodní partner Home Credit, nebo na Informacích v Tesco,“ uvádí Markéta Koptišová Mocová, manažerka Tesco Finanční služby ČR.

Mezi hlavní výhody nového produktu patří jeho okamžitá dostupnost. Klienti si rychlou půjčku na kartu mohou vyřídit i online. Za vyřízení, vedení ani doplacení nejsou žádné poplatky navíc.

Na nový produkt je navázaná televizní kampaň. Ústředními postavami reklamních spotů jsou jablka a avokádo. „Pokračujeme v úspěšném konceptu zaměřeném na ovoce, zeleninu a další produkty, které jsou běžně dostupné v prodejnách Tesco. Tyto produkty v reklamě ožívají a oslovují zákazníky výhodami půjčky.“ dodává Aneta Frausová, brand manažerka společnosti Home Credit, která je poskytovatelem Tesco Finančních služeb. Cílem konceptu je celkové sjednocení komunikace, zábavné představení benefitů nabízených finančních produktů a v neposlední řadě zvýšení povědomí o značce.

REKLAMA

Tisková zpráva Home Credit

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Kupte teď, plaťte později. Lákavý koncept má svá rizika

Získat teď hned věc, po které toužíte a bez peněz, je skvělé. Zaplatíte prostě později a vaše budoucí já to pak nějak vyřeší. Koncept buy now, pay later dobývá i Českou republiku. Jenže má svá rizika, jde v podstatě o úvěr, při kterém se ale úvěryschopnost neřeší. […]

Text: František Veselý

18. 10. 2022

Jak umělá inteligence promění finanční sektor?

Umělá inteligence (AI) má potenciál významně transformovat odvětví finančních služeb. Finanční instituce však prozatím teprve převážně hledají vhodné oblasti nasazení AI. Jak mohou zajistit odpovědné nasazení umělé inteligence a získat z ní odpovídající benefity, a současně efektivně překonat související rizika?  

Text: Filip Kučera

30. 06. 2022


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *