CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

27. 06. 2012

5 komentářů

Subjekty:

Svět poradenství podle Stone & belter

 


 

Společnost Stone & belter, která působí na českém trhu od roku 2008, se profiluje jako odborník na osobní majetkové poradenství. Svým klientům nabízí zejména dlouhodobé komplexní strategické koncepty a správu majetkového portfolia. „Chceme být nezávislým, objektivním a samostatně se rozvíjejícím subjektem na trhu, který vidí problematiku poradenství jako celek a svým klientům zajišťuje komplexní řešení pro jejich finance,“ představil svou firmu výkonný ředitel Stone & belter Mojmír Urbánek. „Tohoto cíle chceme dosáhnout propracovanou podporou svých poradců, propojením jednotllivých sekcí společnosti a celistvou firemní vizí. Vývojem nového, na míru šitého CRM systému jsme se zaměřili právě tímto směrem,“ řekl dále Urbánek.

V uplynulých čtyřech letech využíval Stone & belter CRM systém, který se neustále upravoval v souvislosti s vývojem společnosti a jí poskytovaným servisem, časem však byl již nedostačující a neodpovídal firemním potřebám. „Náš nový systém myDOCK na původní systém navazuje, ale zároveň čerpá z nejnovějších technologických trendů a systémů užívaných ve vztahu k zákazníkům. Jeho cílem je maximální propojení našich čtyř sekcí – reality, investice, finance a daně – a vytěžení jejich spolupráce. Systém také umožnuje přímou komunikaci klienta s poradcem, srozumitelně zde vidí, co a kdy řeší jeho poradce sám a co delegoval na své kolegy v dalších sekcích. Od rozběhu nového CRM systému si slibujeme nárůst efektivity a z ní plynoucích výsledků o 40% procent u zkušených osobních poradců,“ dodal Urbánek k novému systému. MyDOCK je poradcům k dispozici online kdykoli a z kteréhokoliv místa s připojením k internetu, rovněž přes aplikace v mobilních zařízeních. Zabezpečení dat odpovídá několikastupňové ochraně používané pouze bankami a pojišťovnami.

Stone & belter se chce rozvíjet zejména nabíráním nových špičkových osobních poradců. „Důležité je pro nás přitahovat ty nejschopnější poradce firemním zázemím a know-how, chceme jim nabídnout něco nového, neotřelého a opravdu funkčního, něco víc, než naleznou jinde na trhu. Těm, co se rozhodnou k nám přejít, garantujeme zvýšení jejich pracovního výkonu o 40 %. Za ideální považuji situaci, kdy poradci pečují o svůj uzavřený okruh klientů, poskytují jim profesionální servis za podpory našeho back office servisu a současně se nemusejí zabývat akvizicemi,“ nastínil své vize Mojmír Urbánek. Špičkoví osobní poradci jsou nezbytní také při poskytování placeného poradenství, na které se Stone & belter hodlá stále více zaměřovat. „Klient si v tomto případě platí nikoli za pouhé zprostředkování finančního produktu, ale za komplexní službu profesionálního osobního poradce, za přidanou hodnotu, kterou jsou znalosti a dovednosti nejlepších majetkových poradců a našich čtyř sekcí. Placené poradenství představuje opravdu koncepční a unikátní řešení dle dané situace,“ říká Mojmír Urbánek. Tento servis, který firma poskytuje svým klientům již třetím rokem, neustále nabírá na významu a do budoucna by měl představovat přibližně desetiprocentní podíl z celkového množství poskytnutých služeb

Loading

Vstoupit do diskuze 5 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Václav P.

    27 června, 2012

    Jak chcete dosáhnout toho, aby se o vás hovořilo jako o férové firmě? Jak váš poradce dokáže být odborníkem v tak 4 odlišných oblastech?

    Odpovědět

  • Mojmír Urbánek

    27 června, 2012

    Dobrý večer.
    Náš poradce je člověk, co tyto 4 oblasti spojuje. Hovoří s klientem o řešení, hovoří s klientem o výsledku a o jedntlivých krocích, jakým způsobem má klient vlastně o svém majetku přemýšlet. Konkrétní realizaci však předává do jednotlivých odděleních. Jinak řečeno, klientovi na základě vstupní analýzy představí detailní kroky spolupráce a pokud klient souhlasí a řešení se mu líbí, tak poradce následně pro realizaci předává klienta do jednotlivých sekcí – pokud na práci sám nestačí. Kvalitu zajišťujeme hlavně důkladným výběrem poradců. Bez toho nedokážeme našim klientům poskytnout kvalitní produkt (službu) a na tom si jednoznačně zakládáme.

    Odpovědět

  • vasek

    27 června, 2012

    čili je poradce placen pouze přímou platbou od klienta nebo součástí je i provize od fin. instituce za sjednání produktu?
    Vyznívá mi to, že poradce je placen provizí za sjednání produktu plus přímou platbou za přidanou hodnotu poradenství… Asi se mýlím(?)

    Odpovědět

  • Mojmír Urbánek

    27 června, 2012

    Nemýlíte se. Je to přesně jak píšete, ale i to má svá přesná pravidla. Zkusím to vysvětlit na příkladu:
    Pokud klientovi jednoznačně identifikujeme službu spojenou hlavně s prací pro nějakou instituci (například zajištění hypotečního úvěru a s tím spojený výběr optimálního řešení), tak je naše služba s přidanou hodnotou financována provizí a klienta o tom informujeme dopředu. Pokud je však naše práce spojena s individuální prací (optimalizace, konzultace, analytická práce) bez nutnosti zprostředkovat produkt, pak klientovi také dopředu sdělíme, kolik ho to bude celkově stát. Vychováváme individuální poradce a z této individuality také poradci maximálně těží.

    Odpovědět

  • vasek

    28 června, 2012

    Tak pokud se ale nemýlím, konzultace a analytická práce je součástí každého poradenství. To, jestli pak poradce tlačí klienta do nových smluv, záleží na tom konkrétním jednotlivci. A to se přeci může stát i u vás ve firmě ne?

    Odpovědět