CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

03. 02. 2015

0 komentářů

ŠkoFIN v loňském roce dosáhl objemu obchodů ve výši 11 miliard. Meziročně jde o téměř 16% nárůst

 


 

„Loňský rok byl pro nás velmi úspěšný – počet uzavřených smluv ve výši 39 756 překonal naše plány dokonce o více než čtvrtinu. Stále rovněž platí, že každý třetí vůz značek koncernu Volkswagen byl financován prostřednictvím ŠkoFINu. Všechny koncernové značky, tj. ŠKODA, Volkswagen, Audi i SEAT, zaznamenaly v meziročním srovnání dvojciferný růst v počtu nově uzavřených smluv na financování nových vozů. Za tyto úspěchy vděčíme jednak zaměstnancům ŠkoFINu, ale zároveň také úzké a kvalitní spolupráci s jednotlivými značkami a  dealerskou sítí,“ uvádí Jiřina Tapšíková, jednatelka ŠkoFINu.

Vedle nových smluv na financování vozů ŠkoFIN zaznamenal úspěch také s produktem ŠKODA Pojištění, který od loňského roku nabízí i zákazníkům pořizujícím si svůj vůz za hotovost. Těchto smluv bylo v roce 2013 uzavřeno téměř 2 500. Pozici ŠkoFINu jako jedničky na trhu financování vozů potvrdilo i první místo v soutěži Czech Top 100 v kategorii Nejobdivovanější finanční zprostředkovatel.

Spuštěn operativní leasing pro koncernové značky vozů

Společnost v loňském roce přišla na trh kromě řady inovací stávajících produktových nabídek s klíčovou novinkou – operativním leasingem pro soukromé osoby. Od června do října 2014 spustil ŠkoFIN ve spolupráci s koncernovými značkami čtyři programy operativního leasingu: ŠKODA Bez starostí, Volkswagen All-Inclusive, Audi now. a SEAT OLÉ! „Operativní leasing pro retail vytvořil na trhu zcela nový prostor pro nikoli zanedbatelnou skupinu zákazníků a my tento produkt považujeme zatím za velice úspěšný,“ říká Jiřina Tapšíková. 

Pokračující obliba ojetých vozů

REKLAMA

V produktovém portfoliu ŠkoFINu převažují ale i nadále smlouvy úvěrové, tvořící více než dvě třetiny celkového počtu uzavřených kontraktů. Dříve tolik populární finanční leasing je dnes zcela na ústupu: „Finanční leasing tvoří dnes již pouhé jedno procento našich smluv. Ačkoli je na veřejnosti stále hojně užívané označení ‚leasingová společnost‘, je svým způsobem mylné – dnešní společnosti zajišťující financování vozů včetně ŠkoFINu jsou již komplexními partnery s širokým spektrem produktů a služeb,“ vysvětluje Joachim Ewald, jednatel ŠkoFINu. ŠkoFIN se kromě financování nových, především koncernových vozů věnuje i financování vozů ojetých. V loňském roce tvořily smlouvy na ojetiny zhruba 17 % celkového počtu uzavřených smluv. „Pro zvýšení komfortu našich zákazníků jsme loni spustili nový nástroj vyhledávání ojetých vozů z programů ŠKODA Plus a DasWeltAuto, které v současnosti nabízejí více jak 4 000 kvalitních a prověřených ojetin,“ dodává Joachim Ewald.

Úspěšná marketingová komunikace

ŠkoFINu se v loňském roce dařilo i na poli marketingovém. Za kampaň „Nemáte chuť na nové auto?“ získala společnost první místo v kategorii Finanční služby v soutěži reklamní efektivity Effie 2014. Na konci roku 2014 ŠkoFIN spustil nový dlouhodobý komunikační koncept „To dá rozum“. Prostřednictvím tzv. Manuálu chytrého financování bude ŠkoFIN veřejnosti postupně představovat jednotlivé aspekty a výhody financování vozu. V loňském roce byl ŠkoFIN velmi aktivní i v oblasti komunikace – v polovině roku byly spuštěny nové webové stránky www.skofin.cz, které obsahují i velmi využívaný on-line konfigurátor pro výběr vozu značky ŠKODA. Od poloviny loňského roku také ŠkoFIN komunikuje na sociálních sítích Facebook a Twitter.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *