12. 08. 2014
PayPal: Čeští prodejci bodují originálním zbožím a výhodnými cenami
Za úspěchem českých obchodů v zahraničí stojí podle studie PayPalu dva hlavní důvody: originální zboží a výhodné ceny. Až 80 % západních spotřebitelů, kteří nakupují v zahraničí, připouští, že je motivují nižší ceny, případně „širší výběr, jaký není v jejich zemi k dispozici“. Zdá se, že Češi na tyto potřeby odpovídají, když nabízejí jak oblíbené produkty jako oblečení a elektroniku, tak jedinečné doplňky a služby. Čeští obchodníci bodují především u zákazníků v Evropě, zejména v Německu (11 %) a ve Velké Británii (9 %), až 35 % zahraničních online plateb pak přichází ze Severní Ameriky.
Damien Perillat, regionální ředitel společnosti PayPal pro střední a východní Evropu, uvedl, že Česká republika patří k nejrychleji rostoucím exportním trhům, a to nejenom ve svém regionu.
V roce 2014 využívá službu PayPal při mezinárodním rozšiřování svého podnikání bezmála 10 tisíc aktivních obchodníků v regionu střední a východní Evropy.