Středa 14. dubna. Svátek má Vincenc.

Nová kampaň Zuno: Při refinancování si nespleťte dveře

Banky ZUNO Bank 08.09.2014 | 13:48 0 Komentářů

Dívka ve wellness salonu vypadá žhavě a sympaťák s ručníkem kolem pasu se už těší na vzrušující zážitek. Nevkročí ale do těch správných dveří a místo sexy masérky jej u lůžka očekává vousatý vazoun s kérkou. 

Tento příměr v nové televizní reklamě online banky Zuno, jediné banky bez kamenných poboček v ČR, symbolizuje kontrast mezi půjčkou od staré banky a tím, co nabízí právě Zuno. Hlavní hrdina spotu naštěstí dveře do nesprávného pokoje s velkou vervou zabouchne a rozhodne se pro tu příjemnější možnost. Tou je refinancování nevýhodné půjčky.

Nová kampaň poběží od 9. září a cílem je ukázat, že refinancováním jde ušetřit peníze, bez čekání na pobočkách a bez nesmyslných poplatků. Úroková sazba v Zuno začíná už na 6,9 % ročně. Za refinancování navíc klienti neplatí žádné skryté poplatky a vše mohou vyřídit online bez chození na pobočky.

Kampaň přesvědčuje váhavé nespokojence

„Když se nám nelíbí zboží z obchodu, prostě ho vyměníme. Je to jednoduché. Stejně tak jednoduché je to s bankami a úvěry, ale hodně lidí pořád váhá nebo nemá dostatečně silnou vůli. Naší kampaní chceme těm váhavým nespokojencům říct, že s nevyhovující půjčkou nebo starou bankou můžou udělat totéž, prostě ji vyměnit a platit daleko méně,” říká Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno.

Reklamní spot, který vytvořila agentura Zaraguza, bude vysílat TV Nova, Nova Cinema a Fanda. Zároveň bude k vidění na YouTube, Facebooku a Twitteru.

Na kampani se podílí interní tým ve spolupráci s agenturami Ponyhouse (content marketing), Black Apple (public relations), Zaraguza (kreativa) a ZenithOptimedia (média). Pro kampaň bude vytvořena také speciální microsite.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.