Tento příměr v nové televizní reklamě online banky Zuno, jediné banky bez kamenných poboček v ČR, symbolizuje kontrast mezi půjčkou od staré banky a tím, co nabízí právě Zuno. Hlavní hrdina spotu naštěstí dveře do nesprávného pokoje s velkou vervou zabouchne a rozhodne se pro tu příjemnější možnost. Tou je refinancování nevýhodné půjčky.
Nová kampaň poběží od 9. září a cílem je ukázat, že refinancováním jde ušetřit peníze, bez čekání na pobočkách a bez nesmyslných poplatků. Úroková sazba v Zuno začíná už na 6,9 % ročně. Za refinancování navíc klienti neplatí žádné skryté poplatky a vše mohou vyřídit online bez chození na pobočky.
Kampaň přesvědčuje váhavé nespokojence
„Když se nám nelíbí zboží z obchodu, prostě ho vyměníme. Je to jednoduché. Stejně tak jednoduché je to s bankami a úvěry, ale hodně lidí pořád váhá nebo nemá dostatečně silnou vůli. Naší kampaní chceme těm váhavým nespokojencům říct, že s nevyhovující půjčkou nebo starou bankou můžou udělat totéž, prostě ji vyměnit a platit daleko méně,” říká Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno.
Reklamní spot, který vytvořila agentura Zaraguza, bude vysílat TV Nova, Nova Cinema a Fanda. Zároveň bude k vidění na YouTube, Facebooku a Twitteru.
REKLAMA
Na kampani se podílí interní tým ve spolupráci s agenturami Ponyhouse (content marketing), Black Apple (public relations), Zaraguza (kreativa) a ZenithOptimedia (média). Pro kampaň bude vytvořena také speciální microsite.