Středa 21. dubna. Svátek má Alexandra.

Nová kampaň: Zuno garantuje snížení úroku při refinancování

Banky ZUNO Bank 08.09.2014 | 12:32 0 Komentářů

Online banka Zuno, jediná banka bez fyzických poboček v Česku a na Slovensku, přichází s garantovanou nabídkou sníženého úroku při refinancování nevýhodné půjčky. Výměnu lze provést zcela online, bez návštěvy pobočky a bez nesmyslných poplatků.

Zuno od 8. září přichází s garantovaným refinancováním a nabízí tři základní úrokové sazby podle výše starého úvěru. Klienti proto vždy dopředu vědí, s jakým úrokem můžou počítat.

Na kontrast mezi drahou půjčkou od staré banky a tím, co zákazník dostane právě v Zuno, poukazuje nová kampaň z prostředí wellness. Klient omylem vstoupí do místnosti, kde ho čeká nemilé překvapení.

„Zájem o refinancování u Zuno v pololetí meziročně výrazně narostl. Refinancovat lze účelový i bezúčelový úvěr, kreditní kartu nebo povolené přečerpání. Je možné refinancovat až 10 úvěrů najednou. Klienti si už umí zjistit mnohem více informací než v minulosti a uvědomují si, že refinancováním úvěrů a výběrem nové banky můžou ušetřit značné peníze,“ říká Lenka Hritzová, šéfka produktového managementu a CRM v online bance Zuno. 

Úroková sazba v Zuno začíná na 6,9 % ročně. Pokud má starý úvěr sazbu do 11,49 %, Zuno nabídne úrok 6,9 %. Pokud je v rozmezí od 11,5 % do 16,49 %, klient může dostat úrok 9,9 %. Pokud je starý úrok nad 16,5 %, v Zuno bude 14,9 %. Za refinancování navíc klienti neplatí žádné skryté poplatky a vše mohou vyřídit online bez chození na pobočky. 

„Refinancování úvěru je jeden z produktů, který je zcela objektivně přínosem pro obě strany, tedy jak pro banku, tak pro klienta. Oběma totiž přináší prokazatelnou, viditelnou přidanou hodnotu a to není u finančních služeb vždy samozřejmostí. Klient u nové banky musí z definice věci dostat lepší podmínky, jinak by neměl důvod refinancovat a převádět úvěr jinam. A banka na druhé straně získává sice zákazníka nového, přesněji řečeno staronového, který ale již před tím prošel procesem schvalování a scóringu u jiné banky. Není to tedy pro banku doslova nepopsaný list papíru,“ doplňuje Patrik Nacher, provozovatel portálu bankovnipoplatky.com.

Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 230 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka, refinancování a konsolidace, kreditní karta nebo kontokorent). Zuno je nekonvenční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.