Pátek 25. září. Svátek má Zlata.

mBank se daří, získala už 400 tisíc zákazníků

Banky mBank 13.07.2012 | 16:27 0 Komentářů

Největší internetová banka na českém trhu, mBank, potvrzuje trend svého dynamického rozvoje. V uplynulých dnech přivítala zákazníka s pořadovým číslem 400 000. Stal se jím sedmadvacetiletý Pavel z Nového Města na Moravě. Banka svého čtyřstého tisícího klienta odměnila jízdním kolem z limitované edice mBike od výrobce kol Author v hodnotě 20 tisíc korun.

Noví zákazníci k nám evidentně přicházejí častěji než ke konkurenci. Jsme již dobře zavedenou bankou, z hlediska počtu klientů patříme mezi pět největších bank v České republice. Velkým kamenným bankám šlapeme na paty a těm novým, malým rychle utíkáme,“ pochvaluje si současný stav generální ředitel mBank Roman Truhlář

Student postgraduálního studia biomedicíny na Karlově Univerzitě neskrýval údiv a překvapení. „Už mě obtěžovalo platit za každý příkaz v internetovém bankovnictví, tak jsem si zřídil účet v mBank. Netušil jsem, že kolem toho bude takový rozruch. Za kolo díky, přes léto se určitě bude hodit,“ říká s úsměvem Pavel, novopečený klient s významným pořadovým číslem. „Navíc student nebudu věčně a tady mám vlastně studentské slevy natrvalo,“ doplňuje. 

Pavel přesně ilustruje trend, jací lidé k nám do mBank chodí. Jsou to především mladí, moderní lidé. Jsme bankou první volby pro lidi, kteří končí školu a začínají se stavět na vlastní nohy,“ popisuje skupinu nových klientů marketingový ředitel mBank Petr Vondráček. 

mBank vnesla do českého bankovnictví radikální změnu. A jako etablovaná a osvědčená internetová banka neustále roste. „Jsme velmi rádi, že můžeme přivítat klienta s pořadovým číslem 400 000. Potvrzuje se, že jsme vyhledávanou bankou,“ říká Ivana Buriánková, tisková mluvčí mBank, a dodává: „Naši klienti a jejich spokojenost jsou pro nás obrovskou motivací  v každodenní práci.“ Tomu odpovídá také nová komunikační strategie a příprava rozvoje produktového portfolia. „mBank je plná aktivních lidí. Stejný trend pozorujeme u české veřejnosti. Proto nás těší, že se Češi naučili rozlišovat dobré bankovní služby. I díky tomu jsme mohli přivítat už čtyřstého tisícího zákazníka,“ doplňuje Petr Vondráček, marketingový ředitel mBank.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.