CZK/€ 24.660 -0,14%

CZK/$ 23.320 -0,63%

CZK/£ 29.075 -0,24%

CZK/CHF 23.987 -0,30%

17. 08. 2012

0 komentářů

Subjekty:

Komerční banka rozšířila pravomoci svého ombudsmana

 


 

Kromě klientů Komerční banky se mohou na ombudsmana obrátit také klienti dalších šesti společností Skupiny KB: Komerční pojišťovny, Modré pyramidy stavební spořitelny, Penzijního fondu Komerční banky, společnosti ESSOX a nově společností Factoring KB a SG Equipment Finance Czech Republic.

Komerční banka zavedla institut ombudsmana v roce 2004 a s jeho pomocí řeší smírnou cestou nejrůznější sporné situace. Jsem proto velmi ráda, že dochází k rozšíření působnosti na další společnosti Skupiny KB,“ uvedla Darina Sontag, manažerka Kvality a inovace.

Ombudsman Komerční banky, JUDr. Joseph Franciscus Vedlich, LLM je ve funkci ombudsmana KB od prosince 2009. Za dobu svého působení již vyřešil desítky případů. Posláním ombudsmana je řešit spory s klienty smírnou cestou tak, aby byla výsledná řešení maximálně vstřícná a odpovídala očekávání klientů.

Funkce ombudsmana je součástí skupiny ombudsmanů Société Générale, v jejímž čele stojí paní Christiane Scrivener, se kterou český ombudsman úzce spolupracuje.

 

REKLAMA

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.