Sobota 17. dubna. Svátek má Rudolf.

KLIENTI JSOU PŘI PŘÍSTUPU NA ÚČET PŘES MOBIL STÁLE AKTIVNĚJŠÍ, RAIFFEISENBANK DÁLE ROZŠIŘUJE MOŽNOSTI MOBILNÍHO BANKOVNICTVÍ

Banky Raiffeisenbank 08.09.2014 | 11:08 0 Komentářů

Obsluha bankovního účtu přes chytré telefony a tablety je stále oblíbenější, uživatelé Mobilního eKonta od Raiffeisenbank vstupují na svůj účet v průměru 3× častěji než uživatelé internetového bankovnictví. Pětina všech jednorázových příkazů už přitom je zadána z chytrého telefonu. Raiffeisenbank nyní rozšiřuje možnost obsluhy účtu přes chytré telefony a tablety o řadu nových funkčností.

Raiffeisenbank připravila řadu novinek do své aplikace Mobilní eKonto, která klientům umožňuje obsluhu účtu přes chytré telefony a tablety. „Vidíme, že klienti si stále častěji zvykají obsluhovat svůj účet přes chytrý telefon nebo tablet na úkor internetového bankovnictví. Vstupují na účet častěji a jsou při správě svých financí aktivnější. Připravili jsme proto řadu novinek, které klientům nově umožní přes mobilní bankovnictví provádět úkony, ke kterým dosud potřebovali internetové bankovnictví,“ uvedl produktový manažer Raiffeisenbank Vratislav Kříž.

Od září tak mohou klienti využívat řadu nových funkcí souvisejících s platebními kartami: nově lze online zřídit cestovní pojištění, povolit či zamítnout možnost placení kartou na internetu, u kreditních karet získají aktuální informace o čerpání úvěrového rámce a získaném bonusu (banka klientům vrací až 2 % z každé transakce kreditní kartou). Novinkou je také možnost zadat a spravovat trvalé příkazy. Klienti rovněž nově v aplikaci mají přímý kontakt (včetně fotografie J)  na svého osobního bankéře.

Průměrný uživatel Mobilního eKonta vstoupí na svůj účet 22× měsíčně, zatímco průměrný uživatel internetového bankovnictví se na účet přihlašuje jen 8× měsíčně. Výrazně roste i podíl zadaných plateb přes chytrý telefon nebo žádostí o úvěr. „Více než 18 % ze všech jednorázových plateb už klienti zadávají přes chytrý telefon,“ dodal Vratislav Kříž.

Mobilní eKonto bylo vyhlášeno nejlepší finanční aplikací v České republice, banka jej bude dále rozvíjet. „Řadu dalších novinek včetně možností nákupu a správy investičních produktů představíme ještě v letošním roce. Na konci roku tak budou moci klienti v chytrém telefonu či tabletu využít prakticky stejný rozsah služeb jako v internetovém bankovnictví,“ uzavřel Vratislav Kříž.

Veškeré novinky mohou klienti využívat v obou hlavních účtech banky – výkonném eKontu KOMPLET a novém eKontu SMART. eKonto SMART je určeno především pro ty klienty, kteří chtějí získat kvalitní účet, ale zároveň za takový účet nechtějí platit. V rámci eKonta SMART klienti mohou zdarma získat mj. neomezený počet výběrů z bankomatů všech bank v ČR, neomezené tuzemské elektronické transakce, spořicí účet s úrokovou sazbou 1,5 %, slevu na hypotéku, debetní kartu, možnost bezkontaktní nálepky či kreditní kartu Easy.

Pokud chtějí klienti využívat i další služby, jak jsou např. celosvětové výběry z bankomatů zdarma, kontokorent, podúčty v devíti různých měnách či úrazové pojištění, je pro ně vhodné eKonto KOMPLET. Součástí eKonta KOMPLET je zdarma i kreditní karta STYLE, která mj. nabízí věrnostní program, který z platby vrací až 2 % zpět na účet. Pokud tedy klient kreditní kartou měsíčně utratí 10.000 korun, získá zpět 200 Kč. Klienti tak mohou jednoduše dosáhnout toho, že jim banka každý měsíc zaplatí výrazně více, než kolik činí poplatek za vedení plně vybaveného účtu. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.