Čtvrtek 22. října. Svátek má Sabina.

Kampaň značky PayPal vrací lidem kontrolu nad jejich penězi

Investice 05.05.2014 | 12:42 0 Komentářů

První celosvětová kampaň v historii společnosti PayPal

Společnost PayPal, která patří mezi největší a nejuznávanější poskytovatele platebních řešení na světě, využívá své jedinečné znalosti toho, jak lidé uvažují o penězích a jak s nimi nakládají, při zahájení první celosvětové kampaně značky ve své historii. (Tisková zpráva PayPal)

Nejdůležitějším poznatkem, který prostupuje celou kampaní, je skutečnost, že lidé mají nyní mnohem větší možnosti než kdy dřív – mohou vytvářet nové způsoby, jak být ve spojení, platit a realizovat transakce podle svých představ. Společnost PayPal udává tento trend díky tomu, že lidem nabízí snazší, bezpečnější a intuitivnější možnosti plateb, kdekoli a kdykoli potřebují.

Celosvětovou kampaň značky s názvem Powering The People Economy (Podpora ekonomiky lidí) připravila společnost Havas Worldwide. Kampaň bude využívat celou řadu komunikačních kanálů, včetně televize, tisku, digitálních médií, venkovní reklamy, zprostředkování zkušeností se značkou a sdělení v obchodech a na sociálních sítích. Televizní klipy se jako první objeví ve Spojených státech amerických, Spojeném království, Německu a Austrálii.

„Společnost PayPal má příležitost a povinnost pomoci lidem převzít kontrolu nad jejich penězi, aby je mohli snadno a pohodlně používat tak, jak budou chtít,“ řekl David Marcus, prezident společnosti PayPal. „Kampaň Powering The People Economy ukazuje, co by od nás měli naši zákazníci očekávat a vyžadovat – bezpečné, snadné a pohodlné možnosti plateb, které je nezatěžují a přibližují je k tomu, co chtějí.“

„Ve společnosti PayPal věříme, že svět by se měl točit kolem lidí, a ne obráceně,“ řekla viceprezidentka společnosti PayPal Christina Smedley. „Prostřednictvím našich produktů zlepšujeme svět hmatatelným, praktickým a úžasným způsobem a vytváříme svět, ve kterém je pro všechny každý den snazší a jednodušší. Podstatou této nové kampaně je, že na prvním místě musejí být lidé, nikoli instituce.“

V hlavním televizním spotu v jedinečném stylu černobílé animace vystupuje zpěvák Scott Miller, hudebník z Knoxvillu, který reprezentuje skutečné hodnoty ekonomiky lidí. Zpívá o tom, že společnost PayPal odstraňuje každodenní překážky, s nimiž se všichni setkáváme, jako je například vyplňování nekonečných formulářů nebo dlouhé fronty u pokladen. Okouzlující grafika vykresluje svět, v němž tyto nepříjemnosti čeká osud dinosaurů a zanechávají po sobě svět, který je lepší pro vás, pro mě a pro všechny z nás. Svět, který řídí lidé.

„Naším cílem bylo propůjčit moderní, lidský a lidový jazyk značce, která dělá úžasné věci pro běžné lidi. Namísto toho, abychom prostě popisovali jednotlivé výhody, zaměřili jsme se na to, co společnost PayPal dělá pro lidstvo jako celek – jak tato značka zpochybňuje a mění zavedený stav věcí. Kampaň Powering The People Economy pak vznikla jako přirozené rozvinutí této myšlenky,“ řekl Matt Weiss, celosvětový ředitel pro marketing ve společnosti Havas Worldwide.

Televizní reklamy, které se zaměřují na celosvětové, aktivní porozumění společnosti PayPal, budou od léta do podzimu 2014 vysílány v různých časech na hlavních kanálech na jednotlivých trzích a bude je doprovázet kampaň v tištěných a digitálních médiích.

Tato nová kampaň přesahuje běžný marketing a předkládá novou identitu značky a aktualizované logo PayPal, které navrhla společnost fuseproject s důrazem na modernější vzhled a mobilitu na prvním místě. Tato nová identita se začne objevovat v produktech, marketingových sděleních a materiálech a různých online kanálech společnosti PayPal, včetně webů PayPal.com, PayPal-Forward.com a kanálů společnosti v sociálních sítích.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.