Středa 28. října. Je Státní Svátek

Home Credit spustil Správce financí

Banky 24.04.2014 | 10:28 7 komentářů

Se začátkem dubna Home Credit v České i Slovenské republice spustil internetovou aplikaci Správce Financí (www.SpravceFinanci.cz; www.SpravcaFinancii.sk). Ta je určena všem jeho klientům, kteří chtějí své finanční produkty obsluhovat jednoduše a online. Nabízí přehled o vyčerpané částce nebo splátkách během několika kliknutí 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. (Tisková zpráva: Home Credit)

Správce financí spuštěný prvního dubna je internetová aplikace, ve které mají klienti k dispozici přehled o svých produktech a transakcích. Správce Financí nahradil původní aplikaci Můj úvěr, která vznikla v roce 2007 a postupně se vyvíjela. Spuštění Správce Financí je ale razantní předěl, který navazuje na jeden z pilířů Home Creditu – komunikaci online. Zájem o Správce Financí je ze strany klientů vysoký. Jen během prvních dvou týdnů se do něj v Česku přihlásilo téměř pět tisíc klientů. „Spontánní zájem klientů o novou aplikaci nás těší. Jejich dosavadní reakce jsou velmi pozitivní, a to nás jen utvrzuje v tom, že jsme se vydali správnou cestou a že aplikace je dobrá,“ hodnotí Správce Financí ředitel divize Produkty a CRM Home Creditu Vít Růžička.

Správa karet i konsolidací v jednom

Ve Správci Financí klienti najdou informace o všech svých karetních produktech, nákupech na splátky, stejně jako o hotovostních úvěrech nebo konsolidaci. Klienti se tak během několika sekund dozví, jaká je výše jejich splátky, jestli byla připsaná na účet, nebo si také mohou sami vytisknout potvrzení o splacení svého úvěru. Mají tak svůj úvěr zcela pod kontrolou v jakýkoli den či hodinu. U karetních produktů je k dispozici přehled plateb včetně filtru podle času nebo typu platby. Zobrazuje se také stav věrnostního konta a připsaná částka podle jednotlivých plateb kartou. „Je pro nás důležité, aby klienti měli možnost mít detailní přehled o svých produktech, kdykoli si vzpomenou. Internet dnes používají dvě třetiny všech domácností, proto je rozvoj internetové aplikace nezbytností,“ dodává Růžička.

Správce financí nabízí i moderní metody, jak hradit jednotlivé splátky. Systém automaticky generuje tzv. QR kód, který je možné i vytisknout. Pokud to klientovo mobilní bankovnictví v telefonu dovoluje, může tento kód lehce naskenovat a vytvoří se mu okamžitě příkaz k úhradě. Z pohodlí domova tak během několika sekund uhradí svou splátku. K tomu Home Credit jako jediná společnost v Česku nabízí možnost hradit splátky pomocí terminálů Sazka. Klient si čárový kód vytiskne a splátku uhradí kdekoli v trafice, kde je terminál.

Internetový limit na tři kliky

Kromě náhledových akcí může klient provádět i aktivní operace. Velmi jednoduše si může například převést hotovost z kreditní karty na svůj běžný účet. Při odeslání hotovosti si vybírá, jestli pak částku splatí jednorázově nebo chce splátky rozložit do splátkového kalendáře. Další z operací, kterou klienti často využívají, je změna internetového limitu.

Clusterové řešení

Správce financí je po technické stránce postavený tak, aby odpovídal v současnosti nejvyšším nárokům. Mezi jeho klíčové vlastnosti patří například to, že jde o single-page aplikaci, která ve velké míře využívá AJAX. Robustnost a výkon jsou zajištěny provozem v clusteru s použitím technologií Oracle (Coherence, Oracle Service Bus, Weblogic a další). Díky tomu bude technické řešení vyhovovat i za několik let. Správce Financí využívá opensource frameworky, jako je Apache Wicket, Spring, Spring Web Services atd. Klienti se ale nemusí obávat, že by šlo o aplikaci určenou pro počítačové experty. Právě naopak. Zásadní důraz byl kladený hlavně na intuitivnost a přehlednost, na což se při návrzích internetových bankovnictví mnohdy zapomíná.

7 komentářů: “Home Credit spustil Správce financí”

  1. Karel Rieger napsal:

    Správce financí. Mám zkušenost takovou, že třeba dnes asi na čtyřikrát jsem se chtěl podívat na kartu, bohužel SMS přichází tak pozdě, že kód tam naťukám a už to nefunguje, protože časový interval zmizí a systém mě vyzve znovu : uživatel …., heslo…. občas se zeptá kolik mi je let , SMS kód pozdě a konec. V rozčilení po pátém pokusu končím. Nevím, možná že to je ve mně, ale připadá mi systém složitý, prostě jsem se na to nedostal. Takže je mi to k ničemu, zdravím

  2. Bohuslav Mucha napsal:

    VÁŽENÁ SPOLEČNOST dnes jsem od vás dostal kartu na 15 000 Kč já žádnou kartu nechci já jsem vám napsal jak dostanu zpátky ty úroky za splacený 1 rok.Píšete že jsme se dohodli 3.7.2014 že mě pošlete kartu,abych si mohl vybrat úroky já žádnou kartu nechci já nechci 15,000 Kč ja chci pouze ty úroky na které mám podle smlouvy nárok.Jak ty úroky dostanu abych nemusel sahnout na těch 15,000 Kč? Když vyberu ty úroky tak budu muset něco zaplatit nějaké poplatky?To ve smlouvě nebylo ani ta karta.Děkují vám za vaši brzkou odpověď. S pozdravem Mucha

  3. Kristina Skálová napsal:

    číslo smlouvy k EXTRA Karta O2já na to nevidím tak co c tím K.Skalová

  4. Kristina Skálová napsal:

    číslo smlouvy k EXTRA KARTA já ho nevidím co s tak co s tím K.Skálová

  5. Kristina Skálová napsal:

    Nemohu najít číslo smlouvy k EXTRA KARTA O2 tak co s tím děkuji K.Skálová

  6. čislo smlouvy napsal:

    dnes jsem dostala EXTRA KARTU O2,ale nemám číslo smlouvy,dnes jsem se přihlasila přes občanský průkaz,ale v případě poruchy,neznám číslo smlouvy,bylo mi řečeno,abych se obrátila na ministerstvo financí kde najdu výpis kde číslo bude,já ho však nevidím tak co s tím děkuji K.Skálová

  7. čislo smlouvy napsal:

    dnes jsem dostala EXTRA KARTU O2,ale nemám číslo smlouvy,dnes jsem se přihlasila přes občanský průkaz,ale v případě poruchy,neznám číslo smlouvy,bylo mi řečeno,abych se obrátila na ministerstvo financí kde najdu výpis kde číslo bude,já ho však nevidím tak co s tím děkuji K.Skálová

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.