Čtvrtek 22. října. Svátek má Sabina.

Česká spořitelna přichází s novou aplikací Lístkomat ČS: jednoduché a rychlé objednávání do pobočky přes mobil

Po online a telefonickém objednávání nyní Česká spořitelna nově nabízí další pohodlný způsob, jak si smluvit schůzku v pobočce. Prostřednictvím mobilní aplikace Lístkomat České spořitelny se klienti, ale i neklienti jednoduše objednají na konkrétní datum a čas, nebo si rovnou “vyzvednou” pořadový lístek a jdou do vybrané pobočky. Schůzku přes mobilní aplikaci si mohou lidé domluvit ve 234 pobočkách České spořitelny, které jsou vybavené přístrojem Q-matic, objednat se mohou jak na hotovostní, tak i bezhotovostní přepážku. Aplikace funguje na mobilních zařízeních iPhone (iOS verze 6 a vyšší) a Android (verze 4 a vyšší) a je zdarma ke stažení v AppStoru nebo na GooglePlay.

Objednávání přes mobilní aplikaci Lístkomat ČS je pohodlné a intuitivní. Lidé mají dvě možnosti:

1. Kdo chce jít hned do pobočky, zvolí možnost „Vezměte si lístek“, může si také nastavit, že jakmile bude třetí, šestý, nebo devátý v pořadí, aplikace ho upozorní:

clipboard0106_2

2. Ten, kdo chce přijít v určitý den a čas, vybere možnost „Sjednat si schůzku“, 45 minut před objednaným termínem přijde klientovi upozornění a pořadové číslo. Detaily vidí také v menu „Seznam schůzek“.

clipboard0107

 

Jeden komentář: “Česká spořitelna přichází s novou aplikací Lístkomat ČS: jednoduché a rychlé objednávání do pobočky přes mobil”

  1. Petr Svetr napsal:

    …tak jednoduchá aplikace, a Windows Phone zase nic.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.