Úterý 13. dubna. Svátek má Aleš.

Aplikaci Smart klíč pro bezplatné přihlášení do Online Bankingu využívá 30 % uživatelů UniCredit Bank a jejich počet neustále roste

Více než 30 % uživatelů mobilního bankovnictví UniCredit Bank používá také aplikaci Smart klíč (token v mobilu) pro přístup a podepisování transakcí v Online Bankingu. UniCredit Bank poskytuje Smart klíč svým klientům zcela zdarma, a to již od ledna 2014. Dynamicky roste také počet uživatelů mobilního bankovnictví Smart Banking, meziročně se zdvojnásobil. Navíc počet transakcí uskutečněných prostřednictvím mobilního telefonu vzrostl o 150 %.

„S bezplatným Smart klíčem od UniCredit Bank je vše mnohem rychlejší, pohodlnější a bezpečnější než zadávání klasických autorizačních SMS a funguje i bez internetového připojení. Můžete se tak přihlásit do Online Bankingu a potvrdit svou transakci kdekoliv na celém světě,“ zdůrazňuje Carmelo Minardi, ředitel Multichannel UniCredit Bank.

Mobilní Smart Banking od UniCredit Bank využívá již každý třetí klient banky. Za osm měsíců letošního roku si jej stáhlo již dvakrát víc klientů než za celý loňský rok. Roste také počet transakcí provedených přes mobilní telefon, v ČR meziročně v průměru o 150 %, na Slovensku o 75 %. UniCredit Bank nadále potvrzuje pozici leadera na českém a slovenském trhu v počtu podporovaných typů mobilních telefonů přes 90 % ze všech mobilních zařízení.  Zhruba dvě třetiny uživatelů mobilního bankovnictví tvoří majitelé chytrých telefonů se systémem Android, iOS má třetinový podíl a malé zastoupení (1 %) má i platforma Windows Phone. Online k bance ale již dnes přistupuje většina klientů, klasický Online Banking využívají tři čtvrtiny všech klientů UniCredit Bank.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.