CZK/€ 25.155 -0,32%

CZK/$ 23.470 -0,62%

CZK/£ 29.361 -0,01%

CZK/CHF 25.687 -0,48%

21. 03. 2019

0 komentářů

225 odtahů a 44 porouchaných spotřebičů denně. O služby Europ Assistance byl loni rekordní zájem

 

Asistenční služba Europ Assistance v loňském roce pomohla u téměř 170 tisíc případů. Oproti předchozímu roku jde o nárůst o téměř 15 %. Za růstem stojí nejvíce zásahy u motoristů při nehodě, ale stále častěji i poruchy v domácnosti nebo asistence při nemoci.

Loading



 

Nejčastějšími klienty zůstali i v roce 2018 řidiči v nouzi, takových případů bylo vloni přes 100 tisíc. Europ Assistance zařizovala denně v průměru okolo 225 odtahů nepojízdných aut. Přibylo ale výrazně i situací, kdy operátoři řešili poruchy a nehody v domácnosti. Těch bylo loni přes 35 tisíc, meziročně o celou čtvrtinu víc. Nárůst mají na svědomí především porouchané spotřebiče, kvůli nim shánělo pomoc v průměru 44 lidí denně.

Přes 15 tisíc dalších klientských požadavků se týkalo cestovní asistence. Europ Assistance vloni zasahovala na pomoc klientům celkem ve 166 státech, nejdražší případ řešila v Kanadě, kde celkové výlohy dosáhly 6,3 milionu korun. Lidé také měli větší zájem o podpůrné služby při nemoci, ať už jde o úhradu nadstandardního ubytování, odvoz z nemocnice nebo konzultaci lékaře na telefonu. Takových požadavků meziročně přibylo o 18 %.

„Klienti stále více doceňují komfort v podobě dostupnosti, rozsahu a kvality asistenčních služeb. Mají již také zkušenost, že jim pomůžeme běžné starosti vyřešit spolehlivě, rychle a bez dodatečných nákladů. Není rozhodující, jestli jde o nepojízdné auto nebo porouchané topení, na asistenci se obrací již téměř automaticky,“ říká Vladimír Fuchs, generální ředitel Europ Assistance.

Podle něj se vyplatily investice do inovací a rozvoje, díky kterým Europ Assistance loni výrazně zefektivnila své služby. Zejména autoasistence prošla velkou změnou – na začátku roku ji posílil samostatný tým operátorů na pobočce v Olomouci, během roku pak přešla na plně digitální systém řízení zakázek a dodavatelů. Operátoři, kteří pomáhají řidičům v Čechách i na Slovensku, tak mají mnohem víc prostoru na řešení individuálních požadavků nebo složitějších situací.

REKLAMA

Europ Assistance nezahálela ani v oblasti komunikace s veřejností. Kromě pravidelných bilančních seminářů s ředitelem Odboru dopravní policie PČR Tomášem Lerchem zabodovala i s komunikací cestovních zvyklostí Čechů. Za takzvanou „Řízkovou mapu“  si společně s agenturou AMI Communications odnesla první místo České ceny za PR v oborové kategorii Finanční trh a finanční služby. Značku ale ocenili i samotní zákazníci, na Google vloni získala přes 1000 pozitivních uživatelských hodnocení.

Tisková zpráva Europ Assistance

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Rozdělený dluhopisový trh

Akcie a dluhopisy vykázaly v roce 2022 po delší době shodný vývoj, když společně zaznamenaly výraznější propady. Stejný směr nalezly obě třídy aktiv i v roce 2023, ale tentokrát udělaly investorům radost a shodně přinesly výrazné kladné zhodnocení. Co se týká letošního vývoje, dostál vzájemný vztah mezi akciemi a […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 04. 2024

Generační rozdíly v investování. Více než 30 % mladých lidí si aktivně spoří na důchod už teď

Každá generace je definována vlastní perspektivou, která vznikla v důsledku generačního historického kontextu a společenských vlivů. Pokud jde o peníze a investice, každá z nich má své zakořeněné investiční postoje, které reflektují ekonomické podmínky, technologický pokrok a celkovou kulturní vyspělost dané doby. Podívejte se blíže na investiční […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 04. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *