Čtvrtek 23. září. Svátek má Berta.

Značka pietro filipi je k mání. Mezi zájemci i Bakala

Investice 15.09.2011 | 09:04 0 Komentářů

Firma má přes 50 vlastních prodejen a roční tržby půl miliardy Kč

Praha – Jedna z největších českých oděvních značek – pietro filipi – je na prodej. Investiční fond Genesis Capital se chce zbavit svého 58procentního podílu.
Hospodřáské noviny přinesly informaci, že jedním ze zájemců je společnost Luxury Brand Management (LBM), v níž má majoritní podíl Michaela Bakala, manželka finančníka Zdeňka Bakaly.
„Hledáme kupce, naše investice už splnila účel,“ řekl deníku ředitel Genesis Capital Jan Tauber. Zájemců je podle něj víc, konkrétnější být ale nechtěl. Fond do firmy vstoupil v roce 2004 a investoval tehdy 63 milionů korun, svůj podíl se snaží prodat už dva roky.
Firma má přes 50 značkových prodejen 
LBM se odmítla vyjádřit. Koupě oděvní značky by přitom podle listu spadala do obchodního konceptu, který firma má. „Mým cílem v příštích pěti letech je vytvořit z LBM Group silnou mezinárodní obchodní skupinu, zaměřenou na life style a prodej luxusního zboží,“ uvedla již dříve Bakala.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.