Čtvrtek 04. března. Svátek má Stela.

Teror v call centru: Volejte vestoje a pracujte zdarma

Investice 31.01.2014 | 06:20 0 Komentářů

Praha – Kdo po telefonu prodá málo produktů, přijde o židli a musí pracovat vestoje. A pokud se lidem nedovoláte, dostanete zaplaceno jen za tu část pracovní doby, kdy s nimi mluvíte. I tak vypadá práce operátorů v některých tuzemských call centrech. 
Praktiky provozovatelů poznali Roman Šťastný a Tomáš Růžička už ve firmě, která si služby call center objednávala, a mohli je tedy porovnávat. Nyní provozují vlastní call centrum, v němž se dozvídají osobní zkušenosti zaměstnanců, kteří k nim přicházejí od konkurence.
Šťastný a Růžička působili do roku 2008 ve společnosti T-Mobile, kde se zabývali péčí o zákazníky a navštěvovali i různá call centra. Některými pracovními „inovacemi“ se jim šéfové call center přímo chlubili.
Zaměstnanci jsou přitom podle nich poslední, kdo si bude případné kontrole na své pracovní podmínky stěžovat, říkají oba manažeři v rozhovoru pro online deník Aktuálně.cz.…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.