Motory 2,0 TDI, které koncern Volkswagen montuje i do vozů Škoda, Audi a Seat, dostanou omezovač chvění na vstřikovací vedení paliva. V ČR se to týká téměř osmi stovek aut Škoda a více než dvou tisíc vozů Volkswagen. Celosvětově ovšem 300 tisíc aut. Drtivá většina z toho jsou Volkswageny, ať již osobní nebo užitkové vozy, méně než deset procent dohromady připadá na Audi a Škodu a jen desítky z tohoto množství jsou Seaty.
Majitelé vozů dostanou dopis s výzvou k návštěvě servisů. Důvodem svolávací akce, o které jako první informoval server Autobild.de, jsou možné úniky nafty kvůli prasklinám na vstřikovacím potrubí.
V případě značky Škoda se akce týká 13 tisíc majitelů aut Škoda Octavia, Suberb a Yeti, v Česku jde o necelých osm set vozů.
1