CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

07. 02. 2011

0 komentářů

Reklamní trh 2010: Poklesl zájem o inzerci v televizích

 


 

Praha – I vloni klesal objem peněz, které firmy vkládaly do reklamy. Celkový objem tržeb z reklamy u všech typů médií kromě internetu se totiž loni podle společnosti Kantar Media v Česku snížil meziročně o 2,5 procenta na 52,592 miliardy korun.
Nejvýraznější pokles postihl televizní reklamu, naopak více peněz směřovalo do reklamy v denících a časopisech, rozhlasových stanicích, kinech a také do venkovní reklamy.
Zhruba dvouprocentní pokles tuzemský reklamní trh vykázal i v roce 2009, v předchozích letech naopak reklamní tržby rostly. Údaje podle ceníkových cen neberou v úvahu množstevní ani jiné slevy a barterové smlouvy.
Přes pokles stále hlavní televizní stanice utrží polovinu z celkového objemu peněz vložených do reklamy.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *