Neděle 25. srpna. Svátek má Radim.

Reklama nám leze krkem, ale nakupuje podle ní 43% z nás

Investice 16.02.2011 | 12:17 0 Komentářů

Reklamě podlehlo při nákupech nejvíc lidí od roku 1994

Praha – Reklama nám sice leze na nervy stále víc, ale také jí stále víc podléháme. Dokazuje to průzkum společnosti Factum Invenio.
Ten zjistil, že lidé už si stěžují i na internetovou reklamu, která obtěžuje asi třetinu dotázaných. Za poslední čtyři roky jich přibylo sedm procent. Nejvíce jim vadí reklama, která na internetu překrývá původní obsah otevřené stránky a reklama, která na ně „vyskočí“ v novém okně prohlížeče.

Lidé už mají reklamy „plné zuby“, nejvíc je otravuje na komerčních televizních stanicích – u televize Nova to je 82 procent dotázaných, na Primě 78 procent. Ale pozadu nezůstává ani Česká televize, kde má polovina respondentů pocit, že reklamy je příliš mnoho.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.