17. 09. 2010
Poradenská firma PricewaterhouseCoopers mění logo na jednodušší "pwc"
Společnost PricewaterhouseCoopers, jejíž název se běžně zkracoval na PwC omezuje používání svého dlouhé názvu a představila také nové logo, které rovněž bude využívat iniciály pwc, nicméně psané malými písmeny. Podle firmy by mělo být lépe přizpůsobeno pro digitalizaci a online použití.
„Domníváme se, že nová vizuální podoba naší značky odlišuje PwC stejným způsobem, jako kvalita a odbornost našich pracovníků odlišuje zkušenost práce pro PwC,“ řekl Jiří Moser, řídící partner, PwC Česká republika.
Pro právní účely zůstává názvem celosvětové organizace slovo „PricewaterhouseCoopers“ a bude i jménem, kterým budou PwC podepisovat své audity. Jednou ze společností, kterou bude pwc nově auditovat, je finančně – poradenská společnost Fincentrum.
Zdroj:
Tisková zpráva PricewaterhouseCoopers