Čtvrtek 05. prosince. Svátek má Jitka.

Ovoce z trhu chce jen 10 procent Čechů. Vládnou markety

Investice 20.01.2011 | 11:37 0 Komentářů

Podle průzkumu v samoobsluhách nakupuje ovoce a zeleninu 64 procent lidí. Nakupují hlavně podle vzhledu.

Praha – Specializované prodejny ovoce a zeleniny v Česku skomírají. Češi je totiž v drtivé většině případů vyměnili za hypermarkety a supermarkety velkých řetězců.
V malých prodejnách pouze s ovocem a zeleninou nakupuje pouze čtvrtina respondentů, na tržištích dokonce jen desetina dotázaných. Velké samoobsluhy tak vedou u téměř dvou třetin Čechů. Ve svém průzkumu to zjistila společnost Chiquita.

Lidé si místo, kde ovoce a zeleninu nakoupí, vybírají zejména podle šíře nabídky. „Obecně je se sortimentem ovoce a zeleniny spokojeno 87 procent dotazovaných, ale 52 procent jich kritizuje vzhled a kvalitu,“ uvedla společnost Chiquita, která do Česka dováží banány.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.