Pondělí 06. dubna. Svátek má Vendula.

On-line sledování likvidace pojistné události v Allianz

Allianz pojišťovna zavedla on-line přístup ke službě, díky níž klienti mohou sledovat likvidaci pojistné události.

„Po nahlášení pojistné události již klient nemusí zjišťovat na likvidaci, na klientském centru nebo u pojišťovacího poradce, jak postupuje likvidace jeho pojistné události a zda má pojišťovna všechny dokumenty nutné k jejímu vypořádání. Všechny tyto informace má k dispozici vždy v aktuálním stavu na internetu,“ uvedl Pavel Novotný, ředitel úseku likvidace Allianz pojišťovny.

Nová služba se zatím týká pojištění automobilů, s výjimkou škod na zdraví a zahraničních, a pojištění privátního majetku. Na další typy pojištění se bude postupně rozšiřována.

Zdroj:
Tisková zpráva Allianz pojišťovny

Tweet 20

18 komentářů: “On-line sledování likvidace pojistné události v Allianz”

  1. Anonym napsal:

    dobry den zajima me dalsi prubeh pojistne udalosti 2019190747

  2. adam krasňan napsal:

    potřebuji zjistit informaci v jakém stadiu vyřízení je škodná událost č.2019175301.Děkuji. tlf 702989139

  3. Zdeněk BJAČEK napsal:

    Dobrý den
    chci se informovat o stavu pojistné události č: 20181604034,nárok na odškodnění č:7034268
    díky

  4. Pech Robert napsal:

    Dobrý den,potřebuji zjistit informace o škodné události č. 2019104597 děkuji .

  5. Zdeňka Kulichová napsal:

    Škodní událost 2019088281
    Popis použitých vysoušečů : 1. typ ARIAGEL – příkon 460 W, 2. typ Rohnson R-9420 Genius Wi-Fi – příkon 365 W,
    3. typ MASTER DH 26 – příkon 620 W, půjčovné zatím neplatíme, délku vysoužení zatím nelze určit

  6. dluhoš napsal:

    prosim potřebuji zjistit dalši postup škodne udalosti 2018133120

  7. Mirka Kučerová napsal:

    Potřebuji zjistit průběh škodní události č, 2018069972

  8. Pavel Gaďourek napsal:

    Dobrý den,potřebuji zjistit informaci o škodní události č: 2018073663 děkuji

  9. Tatiana Janotová napsal:

    škodní událost

  10. Allianz pojišťovna napsal:

    Dobrý den, ohledně získání konkrétní informace k pojistné události nás prosím kontaktujte na zákaznické lince 241 170 000 nebo e-mailem info@allianz.cz.

  11. Lubomír Burkon napsal:

    poj.událost 2016107803

  12. jiří hons napsal:

    škodní událost 2016114048

  13. Tatiana Janotová napsal:

    Dobrý den, potřebuji registraci škodní události č. 2016052934 zaslat na e-mail
    tatiana.janoto­va@suspk.eu

  14. Leo Matušinský napsal:

    Dobrý den,potřebuji zjistit informaci o škodní události č: 2016036921

  15. renata napsal:

    Informace o skodni udalosti

    • škoda č. 2020010783 napsal:

      škoda mi vznikla 20.12.2019 a byla nahlášena v měsíci lednu 2020.Dne5.2. jsem obdržela informaci o škodě č. 2020010783 a prosbu o dodání některých dokumnetů. Ty jsem poslala emailem a dosud se nic neděje. To mi u Vaší pojišťovny je dost divné, protože předchozí vyřízení škody proběhlo během 3 týdnů. A tato škoda se vleče a vleče a přitom nejde o velkou sumu. Byla bych ráda, aby to bylo vyřízeno a nemusela jsem se tím zabývat delší dobu. Děkuji. Ještě bych podotkla, že jste mi děkovali za zaslání.

  16. renata napsal:

    Průběh skodni události.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.