CZK/€ 25.200 +0,18%

CZK/$ 23.143 +0,22%

CZK/£ 29.467 +0,04%

CZK/CHF 26.168 -0,02%

07. 05. 2009

7 komentářů

Ombudsman České spořitelny nabízí své služby také korporátní klientele

 


 

Tým ombudsmana České spořitelny, kterým je Jitka Jakubcová, se zabývá podněty klientů, která kvůli jejich charakteru nelze vyřešit v pobočce, přesahují její kompetence či nebyla pobočkou, klientským nebo komerčním centrem uspokojivě vyřízena. Klienti tak mají možnost dalšího dovolání.

„Nejsme tu pouze pro drobné klienty – soukromé osoby. Naopak, stále častěji se věnujeme podáním přicházejícím z korporátní sféry. Jejich podněty jsou pro nás velmi důležité, jelikož nám pomáhají neustále zlepšovat a rozšiřovat nabídku poskytovaných služeb pro podnikatele a firmy,“ uvedla Jitka Jakubcová, ředitelka odboru Řízení kvality služeb a Ombudsmanka České spořitelny.

Podáními ve formě stížností, reklamací, dotazů, námětů či pochval se mohou zabývat nejprve komerční centra, kterých má Česká spořitelna patnáct, k ombudsmanovi směřují především podání eskalovaná, jež si vyžadují individuální přístup. Klienti se na ombudsmana mohou samozřejmě obrátit také přímo, pokud mají pocit, že jejich problém není vhodný pro řešení s pobočkou či komerčním centrem.

Zdroj: Tisková zpráva České spořitelny

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 7 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Monika Večerková

    13 května, 2021

    Dobrý den mám udělané konto na dceru byla jsem na pobočce a ptala jsem se že mě přijde více peněz kolik si můžu vybrat paní mě neupozornila že jenom 100000 a teď mě ty peníze nechcou vyplatit děkuji

    Odpovědět

  • Česká spořitelna

    8 září, 2021

    Dobrý den, na dětských účtech jsou nastaveny limity pro výběr hotovosti v rámci kalendářního měsíce. Strop je právě zmíněných 100 000 Kč.
    Dětský účet má sloužit výhradně pro potřeby dítěte, pokud potřebujete disponovat s většími částkami, doporučujeme založení účtu přímo pro vás. Na takovém účtu žádné omezení v limitech měsíčních plateb nebude.

    Odpovědět

  • Marie Červenková

    7 července, 2021

    Dobrý den, chtěla bych si stezovat na byrokratický sytém České spořitelny ohledně vyřizování me žádosti o vypořádání dědictví, o které jsem zažádala dne 10.6. 2021 a dnes 7.7.2021 není záležitost vyřízena a peníze na můj účet nebyly převedeny. Jsem vaším klientem již dlouhá léta a nechápu,jak může být asi převod že stejné banky složitý.
    Moje c. Účtu: 573983083/0800 Marie Červenková

    Odpovědět

  • Lenka Šimáková

    7 září, 2021

    Dobrý den chtěla bych se zeptat..syn má u české spořitelny účet..jednou potvrdil platbu přes George klíč..platba byla na Tipsport.. jenže potom začli odcházet další platby taktéž na Tipsport,ale tyto platby nebyli z naší strany potvrzeny přes klíč.. synovi nechodili SMS o ztavu účtu..asi za dva dny přišla první SMS o stavu účtu.. tímto jsme zjistili že se nám ztratili peníze z účtu..jeli jsme do spořitelny a nechali zablokovat účet a vyměnili kreditní kartu..dnes po třech nedělích jsme se dozvěděli že naše žádost o prověření účtu je zamítnuta..důvod byl recen..naše chyba my jsme ty peníze prý sami potvrzovali.na George klíči.tedy platby které zmizeli z účtu.. můžete nám pomoci..byla potvrzena pouze jedna platba..ve sporitelne nám bylo naznačeno že jsme Synovi vybrali sami účet..jsme dlouholetý klienti a toto jednání jsem nečekala

    Odpovědět

  • Česká spořitelna

    8 září, 2021

    Dobrý den, tento případ je nutné podrobněji prozkoumat. K podobným situacím zpravidla dochází tehdy, kdy si klient u daného obchodníka svou platební kartu uloží a umožní opakované strhávání plateb. V takovém případě skutečně může dojít k zamítnutí reklamace, protože klient takové nastavení, tedy možnost opakovaného strhávání plateb, povolil svou autorizační metodou.
    Pokud jste z naší strany nezískali srozumitelné vyjádření, můžete se obrátit na tým ombudsmana (ombudsman@csas.cz), případ bude ještě jednou podrobně přezkoumán. Do e-mailu, prosím, pro operativní řešení vašeho podání uveďte vaše telefonní spojení, celé jméno a datum narození. Pokud je váš syn zletilý, je nutné samozřejmě jednat s ním.
    Děkujeme.

    Odpovědět

  • Česká spořitelna

    8 září, 2021

    Odpověď pro Marii Červenkovou:
    Dobrý den, z nějakého důvodu se nám opakovaně nedaří vložit komentář přímo pod váš dotaz, a proto volíme tuto cestu. Komplikace, které popisujete, nás mrzí. Kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím e-mailu ombudsman@csas.cz, váš případ prověříme.
    Děkujeme.

    Odpovědět

  • Jirina Spiesova

    17 listopadu, 2023

    Prosim poslete mi Vasi E- mailovou adresu , mam k reseni 2 dost zasadni problemy

    Jirina spiesova

    Odpovědět