Sobota 19. června. Svátek má Leoš.

Ombudsman České spořitelny nabízí své služby také korporátní klientele

Banky Luboš Svačina 07.05.2009 | 15:17 1 Komentář

S různými podněty na zlepšení služeb České spořitelny se mohou na tým ombudsmana obracet také klienti z řad korporátní klientely.

Tým ombudsmana České spořitelny, kterým je Jitka Jakubcová, se zabývá podněty klientů, která kvůli jejich charakteru nelze vyřešit v pobočce, přesahují její kompetence či nebyla pobočkou, klientským nebo komerčním centrem uspokojivě vyřízena. Klienti tak mají možnost dalšího dovolání.

„Nejsme tu pouze pro drobné klienty – soukromé osoby. Naopak, stále častěji se věnujeme podáním přicházejícím z korporátní sféry. Jejich podněty jsou pro nás velmi důležité, jelikož nám pomáhají neustále zlepšovat a rozšiřovat nabídku poskytovaných služeb pro podnikatele a firmy,“ uvedla Jitka Jakubcová, ředitelka odboru Řízení kvality služeb a Ombudsmanka České spořitelny.

Podáními ve formě stížností, reklamací, dotazů, námětů či pochval se mohou zabývat nejprve komerční centra, kterých má Česká spořitelna patnáct, k ombudsmanovi směřují především podání eskalovaná, jež si vyžadují individuální přístup. Klienti se na ombudsmana mohou samozřejmě obrátit také přímo, pokud mají pocit, že jejich problém není vhodný pro řešení s pobočkou či komerčním centrem.

Zdroj: Tisková zpráva České spořitelny

Jeden komentář: “Ombudsman České spořitelny nabízí své služby také korporátní klientele”

  1. Monika Večerková napsal:

    Dobrý den mám udělané konto na dceru byla jsem na pobočce a ptala jsem se že mě přijde více peněz kolik si můžu vybrat paní mě neupozornila že jenom 100000 a teď mě ty peníze nechcou vyplatit děkuji

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.