Pátek 23. srpna. Svátek má Sandra.

Novinka od České pojišťovny – mobilní servis čelních skel

Česká pojišťovna každý rok registruje více než 60 tisíc pojistných událostí čelních skel, z toho je téměř polovina drobných poškození. Mobilní servis čelních skel umí tato drobná poškození opravit během jedné hodiny a přijede za klientem domů, do zaměstnání, nebo třeba na chatu.

„Servis jede za klientem domů, do práce nebo třeba na chalupu dle jeho požadavku a díky vybavenosti nejmodernější technologií provede kvalitní opravu scelením speciální dvousložkovou pryskyřicí, která vrátí sklu jeho původní pevnost a stabilitu. Mobilní servis garantuje jejich 100% kvalitu, navíc předává zákazníkovi atestovou kartičku,“ vysvětluje David Sležek, vedoucí týmu likvidace, který tuto novinku zavedl. Touto technologií je možné opravovat poškození podle tvaru až do průměru 10 cm. Nejčastějšími a nejvhodnějšími typy prasklin pro opravu jsou bodová poškození. Ta dokáže mobilní servis opravit tak, že do průměru 3,5 centimetru ji majitel v 99 % ani nenajde, doplnil David Sležek. Oprava Mobilním servisem včetně vyřízení administrativy trvá zhruba hodinu.

Zdroj: Tisková zpráva České pojišťovny 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.