CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

07. 08. 2009

0 komentářů

Nejsem stará rašple! I tohle reklamují klienti cestovek

 


 

Brno – Jiné než slibované ubytování, odškodnění za opožděný let, ztracená zavazadla či nekompetentní delegát. Nedostatky, které lidé po návratu z dovolené obvykle reklamují u cestovních kanceláří, se příliš nemění.
Někteří zákazníci ale své právo na reklamaci využívají poměrně svérázně.
Jako dáma, která se letos vypravila na pobytový zájezd do Dominikánské republiky. Na bílé pláže odjela relaxovat ve čtvrtém měsíci těhotenství. A po návratu požadovala po cestovní kanceláři polovinu peněz nazpět.
„Argumentovala tím, že cestou tam v letadle zvracela, další tři dny z týdne jí bylo špatně. Když se jí konečně udělalo dobře, zaplatila si výlet lodí na ostrov, kde se jí opět udělalo nevolno a znovu zvracela. Po zbytek pobytu se pak stresovala z cesty letadlem zpět, a také z toho, že její nevolnosti ohrozí miminko. Odškodnění tedy požadovala za psychickou újmu,“ říká mluvčí a viceprezident Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Tomio Okamura.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *