CZK/€ 25.155 -0,32%

CZK/$ 23.470 -0,62%

CZK/£ 29.361 -0,01%

CZK/CHF 25.687 -0,48%

12. 08. 2010

0 komentářů

Něco extra. Tesco není samo, kdo mění taktiku prodeje

 


 

Praha – Na nové typy obchodů, s nimiž teď přichází Tesco, Marks & Spencer nebo třeba Baumax, se můžete podívat jako někdo, kdo prostě rád nakupuje. Pak budete potěšeni.
Ale možný je i jiný úhel pohledu: člověka, který si musí hlídat každou korunu, než ji utratí. Pak vězte, že právě proto, abyste ji utratil u nich, mění nyní obchodníci taktiku prodeje.
Základem všeho, jak potvrzují marketingoví odborníci, je především snaha dostat vás mezi regály. A když už se to podaří, přimět vás k co největšímu nákupu. Nejen potravin, na které v Česku padne v porovnání se sousedními zeměmi největší podíl rodinných výdajů.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *