CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

30. 05. 2010

0 komentářů

Mégane RS. Snadno dosažitelná rychlost

 


 

Každý z nás má zažitou nějakou silnici a ví, jak rychle se v té či které zatáčce dá s běžným rodinným autem jet. Jenže tahle zažitá data musíte značně přehodnotit, pokud si (třeba poprvé v životě) sednete do Renaultu Mégane RS.
Tento vůz, který ze základu poskytnutého běžným méganem s karosérií kupé vytvořili inženýři  z divize Renault Sport, dokáže přesvědčit každého pochybovače, který předtím v hospodě s kamarády u piva tvrdil, že všechna dobrá auta již byla udělána. Dobrého řidiče pak na klikatých okreskách dokáže ubezpečit o tom, že je skutečně možné na rychlostních vložkách soutěží rally docilovat rychlostního průměru přes sto kilometrů v hodině.
A to prosím s běžnou verzí RS, která je o trošku civilnější  než verze Cup. (Ano, Renault tenhle vůz nabízí skutečně s civilnější výbavou, kde je dokonce i navigace a relativně běžná sedadla nebo v takzvané verzi Cup, která má ještě více snížený podvozek, diferenciál se zvýšenou svorností na přední nápravě a uvnitř třeba sedadla Recaro.)
Výhled zezadu je jako z tanku
Ale popořádku. Vzhled auta sice jednoznačně napovídá, že Mégane RS není auto pro slečinky. Na druhou stranu –  předek je tak trošku zvláštní. Pokud ale auto obejdeme, obrovitánská koncovka výfuku uprostřed či difuzor už dávají jasně okolí najevo, s čím má tu čest. Ostatně, můžeme vám garantovat, pokud se samozřejmě nepřihlásíte na sraz supersportů, kde by 250 koní skrytých v dvoulitrovém motoru bylo směšně malinko, že na silnicích se vám ostatní řidiči budou brzy dívat právě na tuto část vozu.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *