Sobota 24. října. Svátek má Nina.

Mégane RS. Snadno dosažitelná rychlost

Investice 30.05.2010 | 16:28 0 Komentářů

Snadnost ovládání tohoto ostrého hatchbacku místy až bere dech

Každý z nás má zažitou nějakou silnici a ví, jak rychle se v té či které zatáčce dá s běžným rodinným autem jet. Jenže tahle zažitá data musíte značně přehodnotit, pokud si (třeba poprvé v životě) sednete do Renaultu Mégane RS.
Tento vůz, který ze základu poskytnutého běžným méganem s karosérií kupé vytvořili inženýři  z divize Renault Sport, dokáže přesvědčit každého pochybovače, který předtím v hospodě s kamarády u piva tvrdil, že všechna dobrá auta již byla udělána. Dobrého řidiče pak na klikatých okreskách dokáže ubezpečit o tom, že je skutečně možné na rychlostních vložkách soutěží rally docilovat rychlostního průměru přes sto kilometrů v hodině.
A to prosím s běžnou verzí RS, která je o trošku civilnější  než verze Cup. (Ano, Renault tenhle vůz nabízí skutečně s civilnější výbavou, kde je dokonce i navigace a relativně běžná sedadla nebo v takzvané verzi Cup, která má ještě více snížený podvozek, diferenciál se zvýšenou svorností na přední nápravě a uvnitř třeba sedadla Recaro.)
Výhled zezadu je jako z tanku
Ale popořádku. Vzhled auta sice jednoznačně napovídá, že Mégane RS není auto pro slečinky. Na druhou stranu –  předek je tak trošku zvláštní. Pokud ale auto obejdeme, obrovitánská koncovka výfuku uprostřed či difuzor už dávají jasně okolí najevo, s čím má tu čest. Ostatně, můžeme vám garantovat, pokud se samozřejmě nepřihlásíte na sraz supersportů, kde by 250 koní skrytých v dvoulitrovém motoru bylo směšně malinko, že na silnicích se vám ostatní řidiči budou brzy dívat právě na tuto část vozu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.