Sobota 24. října. Svátek má Nina.

Lidl se už nechce chválit otrokyněmi, stáhne reklamu

Investice 27.04.2010 | 06:15 0 Komentářů

Koalice německých spotřebitelských sdružení nařkla diskontního prodejce z klamavé reklamy

Hamburk – Diskontní řetězec Lidl se už nebude v reklamě chlubit, jak zodpovědnou je firmou a jak důsledně u svých dodavatelů v Asii kontroluje spravedlivé pracovní podmínky.
Přiměl jej k tomu tlak německých spotřebitelských sdružení, která se kvůli kampani Lidlu dokonce obrátila na soud.
Spolky zjistily, že oblečení – které je k dostání také v českých prodejnách Lidl – šijí těžce vykořisťované dělnice v Bangladéši. Vážné porušování elementárních práv prokázaly nejméně ve čtyřech tamních továrnách.
Lidl přitom v propagačních letacích tvrdil, že se může zaručit za slušné jednání s dělníky šijícími oblečení.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.