CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

01. 07. 2011

0 komentářů

Kvalita výrobků se už moc neliší. Rozhoduje dobré jméno

 


 

Praha – Společnost Unilever se začala věnovat CSR před více než sto lety, kdy Lord Lever, zakladatel jedné poloviny společnosti, vynalezl mýdlo a k němu vymyslel slogan: Vyrábíme produkt, který pomáhá lidem dosáhnout vyššího stupně hygieny.
Podobné uvažování najdete ve firmě i dnes, protože myšlenka obecné odpovědnosti vstoupila do DNA firmy, říká Moti Keren, generální ředitel společnosti Unilever pro střední Evropu.
Takže ani krize vám nezabránila chovat se společensky odpovědně?
Naopak, krize nekrize, koncept CSR vždycky bude součástí naší práce. Věnujeme se strategickému CSR ze stejného důvodu jako ostatní kvalitní firmy.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *