Středa 28. října. Je Státní Svátek

Kvalita výrobků se už moc neliší. Rozhoduje dobré jméno

Investice 01.07.2011 | 15:48 0 Komentářů

Rozhovor s ředitelem společnosti Unilever pro střední Evropu Motim Kerenem

Praha – Společnost Unilever se začala věnovat CSR před více než sto lety, kdy Lord Lever, zakladatel jedné poloviny společnosti, vynalezl mýdlo a k němu vymyslel slogan: Vyrábíme produkt, který pomáhá lidem dosáhnout vyššího stupně hygieny.
Podobné uvažování najdete ve firmě i dnes, protože myšlenka obecné odpovědnosti vstoupila do DNA firmy, říká Moti Keren, generální ředitel společnosti Unilever pro střední Evropu.
Takže ani krize vám nezabránila chovat se společensky odpovědně?
Naopak, krize nekrize, koncept CSR vždycky bude součástí naší práce. Věnujeme se strategickému CSR ze stejného důvodu jako ostatní kvalitní firmy.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.