CZK/€ 24.740 -0,75%

CZK/$ 23.825 -0,54%

CZK/£ 29.064 -0,56%

CZK/CHF 23.823 -0,84%

12. 02. 2008

125 komentářů

KAPITOL pokračuje v rekordním růstu

 


 

Za rok 2007 vzrostly meziročně provizní výnosy společnosti o 36% a přesáhly 573 mil. Kč. Na provizích KAPITOL vyplatil svým spolupracovníkům více jak 457 mil. Kč. Současně se podařilo více než zdvojnásobit čistý zisk společnosti, a to na výši přesahující 23 mil. Kč.    

Na rekordním růstu společnosti se nejvíce podílelo rozšiřování obchodní sítě společnosti. Za uplynulý rok se podařilo zvýšit počet spolupracovníků na 2832 spolupracovníků, což představuje meziroční růst 64%.

Počet zprostředkovaných smluv klientům v roce 2007 vzrostl o 27% oproti roku 2006. Roční produkční pojistné u pojistných produktů zaznamenalo za stejné období růst o 54% a přesáhlo výši 784 mil. Kč. Největší podíl na růstu produkčního pojistného mělo mimořádné pojistné v investičním životním pojištění Perspektiva od pojišťovny Kooperativa, které se v prestižní anketě Banka roku 2007 stalo vítězem ankety v oblasti životního pojištění v ČR.  

Celkové předepsané pojistné u smluv zprostředkovaných společností KAPITOL dosáhlo v roce 2007 úroveň 2,647 miliardy Kč a zaznamenalo tempo růstu vyšší než 11%, což je o více než 40% rychlejší tempo růstu, než je průměrný růst celého pojistného trhu v České republice, komentoval výsledky společnosti předseda představenstva Ing. Ivo Zlámal.     

KAPITOL je pro Kooperativu nejvýznamnějším zprostředkovatelem životního pojištění s podílem přesahujícím 47% na běžném předepsaném pojistném v životním pojištění.

REKLAMA

V oblasti investičního životního pojištění se KAPITOL za rok 2007 stal leaderem zprostředkovatelského trhu. 

Tisková zpráva společnosti Kapitol  

Vstoupit do diskuze 125 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

 
 
 

 
  • Jan Tomčík

    14 února, 2008

    Opět se potvrdilo že patříme na špici v České Republice. Jen tak dál..

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl, Fincentrum

    14 února, 2008

    KAPITOL je určitě úspěšná firma, protože podle definice takové firmy účtují v černých číslech. Zde ale výčet pozitiv končí a spíše nám všem tato firma dělá u klientů ostudu. Ano, klienti se bojí o něco více, pokud měli to štěstí financovat produkty sjednané přes Kapitol. Určitě to není finančně poradenská firma, i když se tak usilovně tváří. Je to nanejvýš šikovná obchodní firma. Finančně poradenská firma není stroj na zprostředkování jednoho IŽP a řady variant kapitálového životního pojištění a to i v případě, že ukazatel TANK je u IŽP 4BN /KOOP příznivý. Její zprostředkovatelé nejsou skutečnými finančními poradci, protože kdo umí a chce prodat jen pojistné produkty, není finančním poradcem, ale maximálně pojišťovacím makléřem, pojišťovákem z více pojišťoven. Letáky přikládané k důchodovkám sjednaným přes Kapitol jsou pověstné. Jejich jediným cílem je udržet klienty co nejdéle na nulové úrovni finanční gramotnosti, protože se krásně prodává, když klient neví co kupuje. Za člověkem od Kapitolu je stín v podobě čerta, to jsme my ostatní našeptávači, co někdy později přijdeme s lepší nabídkou. Leták s doprovodnou výstrahou „Pozor na lepší nabídku!“ evokuje konkurenci jako peklo, které nepřeje zájmům jak klienta, tak – a především – zájmům akcionářů Kapitolu a jeho distribuční síti. Správně, klienti, přece byste nechtěli také svůj skutečný prospěch, že? Argumentace varovného letáku skrývá myšlenku, že ty nejdražší rezervotvorné produkty až 5 let nevytváří kapitálovou hodnotu, ale to nevadí, protože o zájmy Kapitolu jde v první řadě.

    Podobně jdete do autobazaru s úmyslem prodat své krásné auto (vypovědět KŽP sjednané přes Kapitol). A oni řeknou: „Tak tedy dobrá, my vám těch 150 tisíc dáme, když na tom autě uděláte nejdřív generálku za 80 tisíc (budete tu KŽP platit alespoň polovinu pojistné doby, abyste byl na svém pojistném)… nevadí, že byste mezitím v jiných produktech vydělal za stejné měsíční peníze 500 tisíc i v případě, že zaznamenáte nějakou ztrátu z výpovědi té KŽP. My jsme Kapitol a chceme být úspěšná firma, chceme jet se ziskem stále výše. Děkujeme, že nás stále ještě považujete za poradenskou firmu a že jste stáhl výpověď smlouvy.“

    Mnoho lidí od Kapitolu mi píše, že prožívají dilema, zda dál ty Rendite Plus, RG a jiné zázraky prodávat dál a když ne, tak kam mají odejít. Je mi jich líto, prokazují že mají svědomí a jen jsou v nesprávné firmě a že jen o ty peníze jim nejde. A tak jim radím, aby hledali uplatnění s širším produktovým portfoliem, aby se stále vzdělávali a nebáli se zpětné vazby, třeba tady na investujeme.cz. Ale nejvíc je mi líto klientů Kapitolu. Velmi často jsou to moji noví klienti. Zdravím vrcholové manažery Kapitolu.

    Odpovědět

  • ondras

    14 února, 2008

    Dobrý den, pane Hanzle,
    Leták Kapitolu obsahuje ještě jednu báječnou větu, ihned po zmínce o nevýhodnosti zrušení smlouvy: „Pro Vás (rozumněj: klienta, pozn. aut.) může být výhodné, pokud se stará smlouva nezruší, ale sníží na min. platbu (cca 300,- Kč) a uzavře se nová.“ Snad si ten text pamatuji dobře, už nějakou dobu jsem se s tímto letákem nesetkal. Částečně tedy jde Kapitol proti svému tvrzení, že lepší smlouva prostě na trhu není. Je, ale pouze novinka od Kapitolu.
    Nicméně Kapitol si krásně připravuje pěšinku pro následný „servis“: Milý kliente, když už tu RG platíš 3 a více let, tak – přesně dle definice v letáku – tu smlouvu teď snížíme a podepíšeme novou báječnou BN. To je pro Tebe to nejvýhodnější.“ Nepřijdou o následné provize (byť budou o něco nižší), a ještě jako přídavek k tomu mají novou, tučnou, z nového BNka.
    Úspěšná firma má skvělou strategii. Přidávám se též k pozdravu vrcholových managerů Kapitolu.
    ondras

    Odpovědět

  • ivanac1

    31 prosince, 2009

    Dobrý den, i já mám jistou zkušenost s Kapitolem. Jejich poradce pan Milan Němeček, mi poskytl mylné informace, na jejichž základě jsem uzavřela 4!!! smlouvy. Jeho další přístup, když jsem chtěla ve smlouvách učinit nějaké změny, byl jedním slovem sprostý. Můžu vědět kdeje ta vaše elita? Ten úžasný servis? Jak dobře školíte tuto vaši elitu? Chtěla bych pak vidět ty hlupáky,když tito mají být ‚nejlepší z nejlepších‘.

    Odpovědět

  • D

    27 září, 2011

    Ondrasi,
    Ty bys to určitě nesnížil, zrušil by jsi to klientovi a místo toho foukl rovnou nové IŽP, že?
    a) klient by přišel o balík peněz, kvůli předčasnému zrušení
    b)pokud si to odečítal z daní, bude dodaňovat za celou dobu, co tak činil
    c)Pokud se v tebou omýlaném letáku jedná o konverzi, tak je rozhodně výhodnější, než smlouva nová, už jen z důvodu, že klient znovu nezaplatí poplatky.
    Doufám, že nikomu neradíš, jak nakládat s penězi.

    Odpovědět

  • Pavel

    15 února, 2008

    A samozřejmě fincentrum poskytuje služby klientům jen z radosti z práce. Na provize samozřejmě nekoukáte.Jste „nezavislí“ finanční poradci,ale jak řešíte situaci, kdy pro klienta je výhodnější dejme tomu pojistka od pojišťovny, se kterou nejste smluvně vázáni. Nabídnete řešení od někoho s kým spolupracujete.To není přece nezávislé,ale jen rozšíření možnosti toho samého co nabízí Kapitol(aspoň podle toho co jsem vysledoval)..V této branži se nepohybuju,ale trochu to sleduji a rád bych to pochopil.

    Odpovědět

  • Anonym

    15 února, 2008

    Je to, řekl bych, poradce od poradce. Znám dobré poradce z OVB, kteří klientovi sjednají pojistku i od pojišťovny, s níž nemají smlouvu, protože je pro klienta výhodná. A jsem přesvědčen, že takoví poradci jsou i ve Fincentru i v Partners i jinde.

    Odpovědět

  • Pavel Zachrdla

    15 února, 2008

    To snad ne, to by v tom byl pěkný „čurbes“ ? ;-))). Bez smluvního vztahu smlouvu sjednat NELZE!!! Lze jen doporučit, případně doprovodit klienta na pobočku dané instituce.

    Odpovědět

  • Anonym

    15 února, 2008

    🙂 ano, tak nějak podobně se to přesně dělá.

    Odpovědět

  • Adam

    16 února, 2008

    A pro VIP klienty 🙂

    Odpovědět

  • NoName

    16 února, 2008

    TANK je sice u IŽP 4BN příznivý, ale stačí si tam dát vyšší pojistnou částku na smrt a hned člověk vidí, kam Kooperativa ty poplatky schovala. A je to dost brutální rozdíl v porovnání s konkurencí…
    Proto se už nedivím panu Šídlovi, který říká, že TANK má své mouchy – sice elegantně srovná nákladovost na „spoření“, ale už nevyčíslí cenu zajištění, která je u pojištění obzvlášť podstatná…

    Odpovědět

  • Jablka a Hrušky

    16 února, 2008

    Problém bude v tom, že u 4BN jsou dvě varianty v případě smrti, u součtu se platí jak hodnota účtu tak PČ smrt a tím samozřejmě dochází s konkurencí ne ke srovnání, ale zkreslení. Většina konkurence plní vyšší nebo oboje, ale abyste si vybrali variantu, tak to moc pojišťoven neumí a musíte srovnat vždy stejné varianty…

    Odpovědět

  • Vít Kalvoda

    17 února, 2008

    TANK je skutečně použitelný pouze pro srovnání produktů jako SPOŘICÍCH. Jakmile používá někdo produkt jako pojistný a argumentuje přitom POUZE nízkým TANK, je to kvaziargumentace.

    Odpovědět

  • Adam

    17 února, 2008

    Nevím, jak se TANK stanovuje, ale mě vyšlo jako nejlepší na spoření IŽP T150 od ING.

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    20 února, 2008

    To by mě vážně zajímalo,jak jste to počítal Adame.

    Odpovědět

  • Anonym

    20 února, 2008

    Tak jen spořte 🙂 a ty skvělé fondy, do kterých můžete investovat…

    Odpovědět

  • wendyz

    19 února, 2008

    „ZÁVIST SI MUSÍŠ ZASLOUŽIT“

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    19 února, 2008

    Nějak vám nerozumím, wendyz. Umím si své peníze vydělat finančním poradenstvím. Oni dělají tupý prodej. Nemám důvod jim něco závidět. Tečka.

    Odpovědět

  • Karel

    20 února, 2008

    Ano, výborný případ mám od svých známých. Nezávislý „finanční poradce“ z OVB udělal zajímavou službu. Paní měla úrazovku s ČP se spořením za necelých 500,-. Pan OVB jí spočítal, že za těch 15let(do konce zbývalo nějakých 5let tam dá o asi 25000,- víc než vloží,ale už jí zapoměl sdělit, že z té pětistovky se určitá část spoří a určitá jde na zajištění(úraz, smrt..). Načeš pojistku zrušil(připomínám 5let před koncem) a udělal slavný clever invest za 500,- kde sice je životka na 200000,- TN na 200000,- a denní odškodnění na prac. neschopnost 150,- od 29.dne,ale tu úrazovku po které známá tolik toužila a o které jí tvrdil že jí tam má nikde ani zmínka. Když sme si toho všimli, tak pan OVB tvrdil, že žádnou úrazovku nechtěla(śamozřejmě, při započítání úrazovky, by částka přesáhla 500,- a to by pan „poradce“ asi kšeft neudělal).Taky by mě zajímalo, když ta předchozí smlouva nebyla na nic, tak proč nezrušil smlouvu i manželovi? Odpověď je jednoduchá. Manželovi smlouvu platí rodiče, tudíž si nepotřeboval uvolnit finance na svoji smlouvu a udělal tam to samé co manželce bez úrazovky.
    A malý bonbónek. Syna „pojistil“ na úraz u conseq. Takže když se mu úraz opravdu stal, tak samozřejmě byla rodina překvapená.
    Já sám sem pojištěn přes Kapitol u Koop stejně jako moje rodina i někteří známí a když se někomu přihodl nějaký úraz i třeba drobnost, nebo si někdo poležel v nemocnici, tak sme peníze dostali v brzké době od ukončení a pán z Kapitolu nám obstaral veškeré formuláře a zařídil vše. Takže nevím proč brát kapitol jako něco škodícího. Můžu říci, že dnes od kamarádů slyším spíše názory „nezávislej finanční poradce už mi nesmí přes práh“.

    Odpovědět

  • Anonym

    20 února, 2008

    Conseq spolupracuje v rámci programů Active invest a Baby invest s pojišťovnou Uniqa. Rozvedete prosím Karle z čeho byli Vaši známí překvapeni?

    Odpovědět

  • karel

    20 února, 2008

    Z toho že když žádali plnění, tak se dozvěděli že vlastně na dítě úrazovku nemají…Což byl hlavní důvod uzavření smlouvy…

    Odpovědět

  • Anonym

    20 února, 2008

    Tak Karle teď tomu upřímně moc nerozumím. 🙁 Oni chtěli úrazovku na dítě a koupili (předpokládám) pravidelnou investici?

    Odpovědět

  • Karel

    20 února, 2008

    Důvěřovali poradci že jim sjednává investování s úrazovkou jelikož nejsou odborníci.

    Odpovědět

  • Anonym

    20 února, 2008

    Ve smlouvě je kolonka: „Mám zájem o vznik životního a úrazového pojištění dle čl. 4 a čl. 5 sekce D Obchodních podmínek.“
    P.S.: Toho poradce nechci hájit, jen upozorňuji, že produkt od Consequ pojištění umí.
    Hezký den.
    JR

  • Romeo

    22 února, 2008

    Mimochodem, Karle počítal jste si někdy, kolik vložíte za život do úrazového pojištění a kolikrát byste tedy si musel něco zlomit, aby se Vám to vyplatilo?

  • D

    27 září, 2011

    Stačí jeden větší průser a pojištění se Vám vrátí mnohonásobně 😉
    Také se může stát, že už v životě nebudete moci pracovat a co Vás potom bude živit? No stát to nebude 🙂

  • Jitule

    3 října, 2009

    Tady to vypadá jako by finanční poradce na Vaší známou šel minimálně s kulometem…!!! Když jsou lidi blbí a podepíší co před ně kdokoliv položí, tak se na mě nikdo nezlobí, ale je to jejich problém!!!!
    Snad umím počítat do desíti a přečíst si co za produkt podepisuji!!!!!!

    Odpovědět

  • 0001

    3 března, 2010

    Pán bude patrně pod vlivem drog, když píše o KAPITOLU jako o špičce. Tak možná nějaká hora pod mořem, na světle božím je to k zblití. Rádoby poradci, na tenhle termín přišel kdo, když děláte pro Kooperativu, a Českou spořitelnu. Prostě nejlepší housky jsou z Vaší pekárny. Není trochu divný, že tolik lidí z tý vaší slavný poradenský firmy utíká??? Kde je chyba. Protože lžete i jim!!

    Odpovědět

  • RAK

    19 ledna, 2011

    KApitol, buzeranti, kurvy, buzeranti, kurvy!!!!!!!!

    Odpovědět

  • no name

    19 května, 2011

    TÁÁÁÁK……….

    Odpovědět

  • AJÉÉ

    30 září, 2011

    Tak jak tady podrobně čtu ,co tady píšete a respektive urážíte se navzájem je mi z toho špatně,nejenom že si děláte ostudu sobě jako zástupci společností ale i klienti jak z vašich společností tak i Kapitolu se musí fakty chytat za hlavu . Za prvé :UNI náhrady se rozjely z důvodu aby klient měl k dispozici lepší zajištění rizik ,kde lze pojistit bez zdravotního zkoumání stavu stávajícího klienta, Kapitol a Koop ví moc dobře že staré produkty nesplňují už tak kritéria pro klienta,klient má při převodu kladnou hodnotu učtu nikoliv zápornou, má možnost kdykoliv vybrat své peníze není to nějak vázané na dobu což se u ostatních pojišťoven nevidí,chápu konkurenci že háže špínu protože tuto možnost převodu nemají taky je to dobře.Každopádně lidi odcházejí a přicházejí to je z cela normální. Že poradci mají provizi to je také normální vy neberete výplatu vy děláte lidi zadarmo??Nevím většinou tady vydím jak konkurence Kapitolu píše oni mají provizi ,a vy ji nemáte??Myslím že tady nezáleží na tom o jakou společnost jde ale o typ lidí jaký jde!! Jak v Kapitolu tak i ostatních firem , nejsou na houby pojišťovny ale vy poradci pač zaleží co je napsáno ve smlouvě podle toho se odvazuje plnění !! Hážete tady vědomostmi jak ale často potkávám klienty jak od OVB,FITCENTRA apod. se dost zděsím … . Řeknu to zkráceně měly by jste se zamyslet nad chováním ,jsem ráda za konkurenci ,mám s čím porovnávat :), každopádně klienti Kapitolu nerušte své stávající smlouvy !! už jen z toho důvodu když poradce Vám dá nové smlouvy platíte znova poplatky !! Kolikrát toto vidím a je mi z toho zle že jak zde říká konkurence :snížím duchodovku a nasekám 7BN ,takto to vidím toto řešení často,pač nemůžou poskytnout náhradu ze staré smlouvy na novou.Tímto debata pro mě skončila už jen z toho důvodu že nehodlám zde diskutovat z bandou KTERÁ SE PONIŽUJE ČI URÁŽÍ A PŘITOM SE UKAZUJÍ V PRAVÉM SVĚTLE JAK SE CHOVAJÍ měj te se 🙂

    Odpovědět

  • luke

    8 října, 2011

    Kdo to četl celé “ každopádně klienti Kapitolu nerušte své smlouvy “ to už mluví samo za sebe. Pisatelka se tak nějak sama identifikovala.

    Odpovědět

  • zdravím

    6 prosince, 2011

    Rozhodla jsem se, že si pozvu nějakého poradce z Kapitolu a nechám si poradit a představit jejich produkty. Kapitol musí být setsakra dobrý, že vám tak leži v žaludku, děláte jim dobrou reklamu. A musím říct, že jsem se již s pár nezavislými poradci setkala a jedina jejich rada byla vše zrušit a uzavřit nový produkt, klient je pro ně jen cesta k lehce vydělaným penězům, k zbohatnuti.
    Je to hnus, co se tu děje, ale to neplati jen pro pojišťováky, ale i pro lidi kteří uzavírají úvěrové produkty, klidně dokáži člověku nabídnout cokoliv i kdyby měl přijít o barák, hlavně, že vyděláji, amorálni jednáni, odporujícím dobrým mravům a profesionálni etika, co to je…hnus

    Odpovědět

  • klasa2008

    28 února, 2008

    byl jsem v kapitolu dva roky a po skonceni jsem pochopil jak tam vyslovene vymivaj mozky.je to fa fakt jen pro voli

    Odpovědět

  • gekon

    2 března, 2008

    no chlape když vidím jak píšeš PRO VOLI tak ted nevím zda tě vymyli v kapitolu nebo to máš už déle.A vy ostatní,pokud chcete plivat na něco co osobně vůbec neznáte a bylo vám to vysvětleno vašimi skvělými manažery z OVB,AWD,ZFP,Partners atd tak Vám srdečně radím,nejdříve si zjistite problematiku osobně a nešiřte cizí napady a názory.Já osobně jsem se párkrát setkal s profasionalitou výše jmenovaných společností.Jediný výsledek jejich slavných analýz je takový že vše co máte doma je špatně a oni vám udělají tu nej nabídku.!!!!no hnus!Reaguji proto že jsem členem AFIZu a žasnu co někteří dokáží.Kooperativa ma podle mě velmi široké portfolio produktů a vůbec se za ně nemusí stydět!!!PS:otazka když dělá někdo pro více společností více produktů co bude preferovat a chválit do nebe_??????odpověd za co má nejlépe zaplaceno!!!!!jsme v čechách!!!!at mi nikdo netvrdí opak!!!!

    Odpovědět

  • poradce

    16 června, 2010

    pro takového vola jak jsi ty, když neznáš ani pravopis, cha chá…!!!

    Odpovědět

  • nero

    30 května, 2009

    nezbývá než souhlasit. je konkurence a „konkurence“. buď ta co je férová, co umí uznat kvality druhých společností a nebo ta co nemá na ROVNÝ KONKURENČNÍ BOJ PROSTĚ NÁBOJE a tak jen plive kolem sebe a haní a pomlouvá jiné firmy, včetně Kapitolu. Já znám jejich kvality(jako klient) a mohu říci, že jsou zatím nejlepší (s Kooperativou)co jsem měl možnost poznat = plnění poj.událostí, přímé jednání, férovost apod.. A těchto spokojených klientů má Kapitol už třičtvrtě milionů, a to mluví za vše-to totiž nemá nikdo na českém trhu(z externích sjednatelů). Já a všichni kolem jsme s nimi spokojeni na max.!

    Odpovědět

  • fanyn

    20 června, 2010

    OVB ma 850.000 tisíc klientů

    Odpovědět

  • Anonym

    19 července, 2009

    Jistým fin.poradcem mi bylo doporučeno zrušení smlouvy (rendite plus 40 TW) kterou mám od roku 2005.
    Snažil jsem se zjistit zda smlouva od Kapitolu co mám je skutečně tak nevýhodná jak poradce uváděl. Přečetl jsem několik polemik na toto téma a stále nejsem schopen se jednoznačně rozhodnout. Proto Vás žádám o Vaše názory (odborníků)na to zda-li smlouvu dále držet nebo ji předělat či zcela vypovědět.

    Odpovědět

  • alen1

    19 července, 2009

    Záleží na tom, jaké máte cíle, potřebu zajištění, kolik je Vám let, jestli je na Vás někdo závislý, zda máte dobrý zdravotní stav …..
    Rendite zhodnocuje garantovaně Vaše prostředky TÚM
    2,4%. Je to pro Vás hodně nebo málo?
    Důležitější je ale zajištění, pokud se nepletu pak
    výplata pojistného plnění při jakékoliv smrti je 2x, poprvé při smrti pojištěného – obmyšlené osobě,podruhé po uplynutí pojistné doby vč. podílů na zisku.
    Vždy je nutné posoudit individuální situaci, rizika zhoršeného zdravotního stavu a celou situaci klienta před zrušením jakékoliv pojistky.

    Odpovědět

  • Anonym

    19 července, 2009

    2,4% jako garantovaný zhodnocení mi přijde srovnatelné s garantovaným zhodnocením jiných společností a produktů.V případě vyšších zhodnocení bych šel asi do fondů či akcií s vyšším rizikem, ale to musím ještě zvážit a samozřejmě počítat. U výplata pojistného plnění při jakékoliv smrti jsem ani netušil že má probíhat 2x. Nato se mrknu to mi přijde jako důležitá informace za kterou děkuji. Na mé smlouvě mi přijde nedostatečné pojištění „pro případ trvalých následků úrazu“ které vzhledem k dynamizaci mám letos 225102,- Kč Jinak je mi 33, rodina na cestě, a zdravotní stav výborný. Pokud tyto informace pomohou k odpovědi na mou otázku zda smlouvu ponechat či nikoliv budu rád z další odpověď.

    Odpovědět

  • alen1

    19 července, 2009

    Bez znalosti Vaší situace Vám lze dát jen obecné rady, nelze říct paušálně zrušit nebo nezrušit.
    Od roku 2004 je regulována TÚM z důvodu dodržení „slibu pojišťovny“ plnit. Samozřejmě pojišťovny mohou připsat další zisk.Obvykle to ale vč. TÚM nepokryje inflaci.
    Určitě bych Vám doporučila zvážit srovnání rizikových pojištění na trhu – tím nemyslím IŽP nebo další kapitálové ŽP.
    Vše se ale opravdu odvíjí od Vaší situace a také
    záleží, zda si necháte porovnat více řešení, abyste nenaletěl.

    Odpovědět

  • Jarmila

    4 ledna, 2010

    Jsem důchodkyně a moc peněz mi nezbývá,tak bych se ráda poradila zda mám zrušit kapitálové životní pojištění RENDE PLUS podle sazby 2TW a jaký to bude mít pro mě následek zda přijdu o peníze.Smouvu platím od roku 2001.Děkuji za názor.

    Odpovědět

  • Svěrkoš Zbyněk

    4 ledna, 2010

    Záleží na jak dlouho ještě smlouvu máte uzavřenu, jak dlouho ji ještě budete platit. A zda tam máte nějaká krytí rizik nebo ne. To obojí je dost důležitý faktor pro Vaše rozhodnutí.Že jste důchodkyně možná může značit, že smlouva má konec nadohled.Pak je zrušení a výplata odbytného nemoudrý krok. Jako důchodce taky asi nebudete přiliš dynamická v investicích. Pokud máte do konce pár let a máte s tou smlouvou problém ji utáhnout, tak by řešením mohla být redukce do splaceného stavu nebo aspoň snížení celkové měsíční platby a osekání spořící složky s tím, že platba půjde převážně na krytí rizik (ale těch, která pro Vás mají smysl, což plyne z Vaší životní pozice + z toho, zda máte nějaké dluhy nebo ne).Obecně dobře zvažte rychlé rušení rizikových krytí, protože v důchodovém věku se jinde už nemusíte nově do pojištění rizik dostat (myšleno rizik, jejichž krytí má pro vás nějaký smysl).
    Nelze Vám říct dostatečně, co se smlouvou dělat nebo ne, pokud není více informací.

    Odpovědět

  • Jitule

    6 ledna, 2010

    Dobrý den,prosím o radu. Pojistku Rendite Plus mám 8let. Tehdy jsem,abych pravdu řekla, celkovému obsahu nevěnovala moc pozornost a nechala si poradit. Dnes mě zajímá,jestli chápu dobře,že za dalších 32let dostanu na ruku částku psanou při dožití? tedy u mě 100tis.Kč. Sice platím 428Kč měs.což znamená,že za ty roky zaplatím něco kolem 205tis.,ale je mi jasné,že další částka je na pojištění pro případ úrazu. Snad za ty roky si za udaných 100tis.koupím alespoň dovču :o))

    Odpovědět

  • Anonym

    6 ledna, 2010

    ano, sjednaná částka na dožití je to, co Vám garantují k výplatě. Vedle toho ještě můžete, ale také nemusíte, získat podíl na výnosech z Vašich prostředků.
    Zkuste si od měsíční platby oddělit to, co platíte za to úrazové pojištění. Ze zbytku zjistíte, kolik celkem do toho životního pojištění dáte a kolik Vám garantují k výplatě 🙂
    A nebo to radši ani nepočítejte …

    Odpovědět

  • Karel H.

    6 ledna, 2010

    V základním pojištění: Pojistná částka pro případ smrti a dožití máte zakomponováno dvojnásobek pro případ smrti + tutéž částku na smrt úrazem + pojištění pracovní neschopnosti od 28.dne ve výši měsíčního pojistného po dobu 11měsíců (max.) + zproštění od placení pojistného v případě trvalé invalidity, dnes 3.stupeň. Podle toho co píšete máte ještě sjednána další připojištění, tudíž odpárat jednotlivé součásti nelze úplně tak jednoduše… Ale co vím tak Kooperativa s Kapitolem něco chystají právě pro klienty s Renditkami, a má to být pro klienty hodně zajímavé, tak se třeba dočkáte…

    Odpovědět

  • Markéta

    22 ledna, 2010

    No nevím co si mám od tohodle produktu slibovat, když tenkrát mě ukecal pojišťovák, nasliboval mi za 26 let 750tis, že tam vzniká nějaké odbytné, splácím 350kč a na smrt mám pojištění 100tis, takže já mám opravdu pojišťováků plné zuby, kteří zblbnou hlavu, jen aby dostali provizi do kapsy. protože jsem zřejmě stejný případ, jako slečna co píše pode mnou kolik dostane. Asi bude nejlepší, když smlouvu vypovím, mám ji cca 10 let a dostanu aspoň nějakých 17tis. nazpátek

    Odpovědět

  • jarda

    22 ledna, 2010

    350*26*12=109200 platby i s pojistkou… a Vy z toho chcete mit jak tech proklamovanych 750 000 ?
    350*10*12=42000 Kapisto ?

    Odpovědět

  • jarda

    22 ledna, 2010

    Pokud jsem rychlý, zpomalím. Za 10 roků při nákladech Vám vrátí z 42 000 – 17 000, což je 1:2,47 a Vy čekáte v obdobném poměru 750 000, což ale nebude… vložíte 109200 a podělíte poměrem, takže to bude cca 44129,60, pokud nekapitalizují. A jde i o fakt, co ty peníze budou v té době…

    Odpovědět

  • Markéta

    27 ledna, 2010

    Takže myslíte, že smlouvu nemám vypovídat?

    Odpovědět

  • alex

    26 ledna, 2010

    Ješte vydržte asi za 2 mněsice potom to půjde převest tak aby jste nepřišla o penize do noveho produktu mnel by vam to zařidit váš poradce.Tak ho kontaktujte.

    Odpovědět

  • Tonda

    4 února, 2010

    Markéto, pojistka je dlouhodobá, takže nemůžete čekat, že tam budete mít po 10 letech to, co jste tam dala, provize pojišťováka+ náklady pojišťovny ukrojily značný díl Vašich vložených peněz a proto ani nebylo co zhodnocovat. Pojistka se zhodnotí v dalších letech.
    Pokud Vám můžu poradit tak smlouvu nerušte, ani nepřevádějte na novou. Vysvětlím proč.
    Zrušíte: dostanete odbytné ve výši s bídou poloviny vložených peněz.
    Převedete odbytné na smlouvu novou: 2 roky zhodnocujete pouze toto odbytné. Z pojistného, které zaplatíte (padne na provizi a náklady) se Vám nepřipíše ani koruna, tudíž efekt žádný. Nenechte se zlákat „výhodnou“ nabídkou, vidina provize pro člověka, který toto nabízí (ne všichni) je veliká, profituje z toho hlavně pojišťovna.

    Odpovědět

  • Markéta

    10 února, 2010

    Takže Tondo pokud dožiju, v mém případě do 45 let:-)))) myslíte, že tam budu mít i nějaké penízky, coby odbytné? Tenkrát mi paní z pojišťovny psala, že dostanu 100tis., což teda mohu mít po 12 letech mapř. u stavebního spoření.

    Odpovědět

  • Tonda

    11 února, 2010

    Odbytné, ve Vašem případě po 26 letech bude víc, než co vložíte za celou dobu pojištění. Kolik, to bude záležet na hospodaření pojišťovny, co Vám připíše nad rámec garantovaného úroku. Nejlépe to je vidět na modelovém průběhu pojištění, který by Vám měl pojišťovák předložit, když nezasílají výpisy.

    Odpovědět

  • Markéta

    11 února, 2010

    Bohužel výpisy nezasílají, už jsem je o to žádala a prý to nedělají.
    Při sepisování smlouvy mě byl ukázan graf a u něho právě ten pojišťovák řekl tu vysokou sumu.
    Vím, že je to životko, mám ještě jedno sjednané u hypotéky, kdyby náhodou….takže nevím, pořád přemýšlím nad tím, že to zruším, založím si stavebko a za 6 let mám 138tis, pokud tam dám ročně 20tis., ale to už je o něčem jiném. Přesto děkuji za rady.

    Odpovědět

  • Jirka

    9 května, 2010

    Dobrý večer,četl jsem zde publikované články.Je až z podivem kolik lidí se vyjadřuje k různým produktům.Co člověk to názor.Tak že na informace má klient plné právo,to znamená,když si vyžádá modelaci měla by mu být poskytnuta,v opačném případě to naznačuje „pozor tady není něco vpořádku“
    Vřele doporučuji takové smlouvy nepodepisovat,pokud nejste sebevrah.Dále Kapitálová životní pojistka jakou Rendite Plus 2TW je nikdy ani kdyby chtěla nemůže při Vašich parametrech vydělat tolik co avizoval pán z pojišťovny.Je to dané tím,že túm je 2,4 % ročně,vezmeme-li vpotaz inflaci,která se momentálně pohybuje kolem 3% je to z delšího hlediska výnosný podnik pro pojišťovnu a další.Pro Vás moc ne,pokud nemáte sjednanou indexaci.Ta vám to do značné míry dorovná.Pojistka však není určena ke spoření k tomu jsou jiný instrumenty finančního trhu.Stejně tak stavební spoření,určeno bylo na výstavbu,rekonstrukci a další věci spojené s bydlením.To,že si z toho Češi udělali výnosný obchod je druhá věc.Na druhou stranu Stavebko se chová jako terminovaný vklad.Nové je na 6 let,má své parametry a čím více a déle do něj sypete peníze tím dostanete menší zhodnocení.Snad jsem vám alespoň osvětlil trochu problematiku. Jirka

    Odpovědět

  • pede

    23 března, 2011

    a pak přijde opět krize a peníze budou v pr***i

    Odpovědět

  • ivanac1

    27 dubna, 2010

    ano ano

    Odpovědět

  • Míla

    15 června, 2010

    Hned to vypovězte já jsem spořila 10 let 535 Kč a teď mi bylo řečeno, že dostanu 53 200 Kč. To jsem to měla raději každý měsíc propít.

    Odpovědět

  • LUBOŠ

    11 února, 2010

    324 měsísíčně 33let mám to zrušit nebo nechat kdo poradí?

    Odpovědět

  • Markéta

    23 února, 2010

    Já už bych do toho nešla i když samozřejmě budou tací, kteří budou vymlouvat nerušit, nerušit, ale myslím si, že se tyto penízky dají dát někam jinam a na kratší dobu s možností výběru, na druhou stranu není to šílená částka, člověk na ní skoro zapomene a pak může být po 30 letech překvapen, já už se ale řídím tím, že žít chci, když jsem mladá, takže penízky potřebují teď, ale to je jen můj názor. Stejně tak si neplatím důchodové pojištění ve 30 letech, pro mě je jednodušší stavebko a za 6 let mám 100tis, ale jak říkám toť opět můj názor.

    Odpovědět

  • Míla

    15 června, 2010

    Určitě

    Odpovědět

  • D

    27 září, 2011

    Slečna/ paní Markéta je mi svým přístupem opravdu sympatická. Vás bych za kolegyni bral, naše branže potřebuje lidi, jež používají mozek a neblikají jim v očích jen dolary. Teď k tématu.
    Je samozřejmě možné docílit velkého zisku i s relativně malými penězi. Jde jen o to, jaké riziko jste ochoten podstoupit. A také přestaňte brát pojištění jako spoření. Je přeci jasné, že pokud má pořádně plnit svou funkci(zajištní blízkých), že tam nebudete mít balík.
    Pokud už ho ovšem máte nějákou dobu – 3 a více let, tak už rušení příliš nedoporučuji, byly zaplaceny poplatky a teď už konečně peníze začnou tvořit zisk. Pokud opravdu chcete ulevit rozpočtu, snižte raději pojistné na 100 Kč/m a ušetřené peníze investujte třeba do dobré večeře s Vaší přítelkyní či ženou..

    Odpovědět

  • Kaja

    15 března, 2010

    Dobry den,asi před deseti lety jsem si pořídil pojištěni se spořenim.chtěl sem jej zrušit a pojištovák mi poradil přestat platit,že oni sami vypovi smlouvu a tim nepřijdu o žadné peníze.je to už rok a nic se neděje.poradte mi prosím,co bych mněl ted udělat,aby to ukončil a dostal naspořené penize.

    Odpovědět

  • pepa

    2 září, 2010

    ahoj.
    nerušit (to přijdete o dost poněz)…doporučuji převést do 7BN od KOOP a poté,máte nárok na naspořené finance a na konci 7BN dostanete zpátky co ste zaplatil za úrazy v Rendite)

    Odpovědět

  • Pavel

    2 září, 2010

    A teď tu o Karkulce 🙂

    Odpovědět

  • Honza

    21 března, 2011

    O karkulce většinou vyprávějí „finanční poradci“, kteří neznají nic jiného než rušit, rušit, rušit.. 🙂

    Odpovědět

  • D

    27 září, 2011

    Pavle, bohužel pro Vás má pravdu 😉

    Odpovědět

  • dami0001

    30 září, 2011

    Pojišťovák mlel nesmysly. Pojistka se sama nezruší. Pokud jste ji měl i se spořením, a přestal platit, tak běží dál a pojistné se strhává z naspořené částky. Takže hurá do pojišťovny a zrušit. Musíte samozřejmě počítat se šestitýdenní výpovědní lhůtou.

    Odpovědět

  • flarik

    16 listopadu, 2010

    Mám od roku 2001 od Kapitolu Rendite Plus 2T. Včera za mnou byl jejich prodejce a jako významnému zákazníkovi mi nabídl převod smlouvy do kooperativy – ta rendite už není aktuální a nepokrývá dnešní požadavky. Platím 426 Kč měsíčně a dle jeho rozpisu jsem na přídavných pojištění již za cca 9 let zaplatil cca 20tis a na kapitálové spoření cca 25tis. Když jsem chtěl vědět výši odkupného tak mi ukázal částku 8300 kč – krize co, těžkej provar. Dále kecal že mi jako dárek dají cca 16000 po ukončení smlouvy – v roce 2048. Také mi jako významnému klientovi přenesl super dárek – kartu Sphere – no nechal jsem mu, jelikož ji dávno mám. Nehledě na to že na mě přišli dva (místo ohlášeného jednoho) a jeho projev byl takový, že by mi neprodal ani toaleťák. Bez komentáře bylo, že když se hlásil o schůzku tak mi řekl že to bude max půl hodiny, nakonec mě obral o více jak hodinu. A korunoval to tím že chtěl abch mu půjčil (aby si odnesl) mé ostatní smlouvy (u konkurence) aby mi udělal propočet jestli jsme dobře pojištěni atd. No naprostá nehoráznost. Jsem na ně fakt naštvaný a asi to úplně zrušim.

    Odpovědět

  • maty

    19 listopadu, 2010

    Mám rendite plus a na doporučení poradce jsem ho převedl do 7BN.Svý smlouvy jsem mu půjčil,jak jinak by mi asi nastavil správný částky,ty chytráku.

    Odpovědět

  • Marcela

    22 června, 2011

    S Vámi to byla jak píšete ztráta času, jelokož jste nic nepochopil. Proto si také Kooperativa finanční „dárek“ nechá. Jen víc takových klientů!!! Kdo chce kam….

    Odpovědět

  • dami0001

    30 září, 2011

    Pán naopak pochopil velice dobře. Že se ho snaží někdo přečůrat!

    Odpovědět

  • Koudy

    5 července, 2011

    Na tohle musim fakt reagovat. Traged,co si spori 426,- KC mesicne? Bud jsi dement,nebo jsi debil…Fakt nevim. Pocatecni naklady na smlouvu jsou cca 20 tis. … Je to tak vzdycky a vsude!!! No a jestli jsi uspesne nasporil za 9let 25000,- kc ?? Tak to jsi trida…V Tvem pripade je kazda rada draha,kamarade.. Takovyhle lidi,at vubec nekomentuji aktualni deni. Vzdyt to co jsi tam nasporil,tak nestaci ani na naklady! Uvedom si laskave,ze tyhle produkty jsou pro lidi,co maj penize a chtej je dlouhodobe zhodnocovat… Za 9 let ja usetrim 500 000,- aby jsi byl v obraze a urok z fondu mam okolo 7-8% …pak si to spocitej,kolik mi to sype+danovy odpocet…S pozdravem vsem podobnym idiotum. Koudy

    Odpovědět

  • Michal

    12 srpna, 2011

    To je snad vrchol. Koudy ty si magor a pokud jsi poradce od kapitolu a takhle se chováš pak jsi ještě větší. A pokud oni si tě tam nechávají. A seš takovej hulvát, pak se společností ve které pracuješ nechci mít nic společného… promin koudy jsi fakt debil. Snad jseš jen 18 letej nafoukanej fracek kterej ve své společnosti vidí lidi co vydělávají slušné peníze a ty se je jen snažíš napodobit protože jim závidíš. Pokud tomu tak neni pak je mi tě jen líto a snad dospěješ.

    Odpovědět

  • kačka

    6 října, 2011

    Jedinný hlupák jsi tady ty! Koudy má opravdu pravdu!

    Odpovědět

  • luke

    8 října, 2011

    Hloupá jste vy, a ten váš koudy, to je opravdu finanční dement. Kdyby měl výnosy 7% z fondů, tak si jako člověk vydělává luxus prachy, a každý by mu je svěřoval. Takovéto zhodnocení je SEN!! Pokud je to info od Kapitolu, tak toto zhodnocení je co by kdyby. Opravdu jste spolek peněžních diletantů.

    Odpovědět

  • Robert

    7 prosince, 2011

    Dobrý den, když jste tak bohatý, nechcete investovat pár korun do kurzu slušného chování?
    Jistě by se Vám to v životě hodilo.
    Když nevíte, že urážet lidi není slušné.
    Přeji hezký den. Robert

    Odpovědět

  • D

    27 září, 2011

    Víte, ono původní myšlenkou pojištění bylo, že zajistíte svou rodinu. Či kohokoliv jiného. Lidé však remcali, že platí X let a nic se jim nestalo, tak proč si pojišťovna bere ty peníze? Tak se přidalo i nějáké zhodnocování peněz. A tehdy to začal být průser. Nejenže tímto se ten produkt zneprůhlednil(napříč pojišťovnami), ale díky slušné odměně také spousta morálně slabších jedinců začala přemýšlet, jak vydělat více.
    Takže abych to shrnul – pojištění má člověka, respektive jeho blízké zajistit v nepříznivé situaci. A to že za to pojišťovna chce nějáké peníze je jen v pořádku, pokud totiž budete mít úraz, zaplatí Vám peníze, které by jste jinak těžko našetřili. Např. 2 000 000 na trvalou invaliditu a podobně.
    Takže jednoduchý recept je – nebrat herdek POJIŠTĚNÍ jako spoření.

    Odpovědět

  • UŽ TO NEŠLO

    17 listopadu, 2011

    Vážený pane, bohudíky za to, že klienty si můžeme vybírat a takovým pitomcům jako jste, se bohužel nedá radit. A plýtvání našeho času, jsme mohli věnovat tomu, kdo naši radu potřebuje a ocení.

    Odpovědět

  • Standa

    28 ledna, 2011

    2TW mám od roku 2001 a má trvat do r. 2026. Platím cca 10 000 ročně s dynamizací. Navštívil mně jejich agent s tím že bych to měl zrušit že je to nevýhodné, ale že mi nedoporučeuje na 15 let uzavírat další životní pojistku. Byl jsem nemile překvapen, že mi napídl odstupné jen 68 000 s tím, že zbylých cca 36 000 si nechá pojišťovna jako náklady. Přitom při uzavírání v r. 2001 mi k pojistce dali graf, z něhož vyplývá, že odchodné po 10-ti letech činí minimálně vloženou investici t.j. 104 000. Nikde ani zmínka o podílech na zisku dle smlouvy. Nevím co mám dělat – poradíte.

    Odpovědět

  • Petr

    14 února, 2011

    Dobrý den, co se týče Vašeho dotazu, jsem vedoucí poradce KAPITOLU a rád Vám porádím co s tím.Jsem z Pardubického kraje.Co se týče smlouvy Rendite Plus 2TW.Tato smlouva je Kapitálová smlouva.Přece jenom kapitálové smlouvy nejsou tak výhodné, jako nové Investiční smlouvy a proto se KOOPERATIVA rozhodla a umožnila lidem, jako VY, kteří vlastní smlouvu 2TW, převézt tuto smlouvu do Investiční smlouvy 7BN a to tak, že klient nepříjde ani o korunu vloženou do smlouvy 2TW.V Investičním programu 7BN je spousta věcí, které Rendita nemá, zas naopak nemá nějaké věci co má Rendita, ale přece jenom je Investiční program pro klienta výhodnější a i pojištění rizik je zde levnější jak u Rendity.Pokud budete mít zájem dozvědět se víc zde je můj email mandlik.p@kapitol.cz a můžeme vše dořešit.
    S pozdravem Petr Mandlík

    Odpovědět

  • Petr

    14 února, 2011

    Vedoucí poradce KAPITOLU? To jste se splet‘ pane, můžete být tak akorát Vedoucí bouchač KAPITOLU.

    Odpovědět

  • luke

    8 října, 2011

    Pane Mandlík, z vašeho příspěvku jdu zvracet. Vám v Kapitolu hodně mozek vyprali, že??

    Odpovědět

  • Petr

    2 března, 2011

    Dobrý den, 2tw je kapitálová smlouva a v té době to byla opravdu top smlouva.Vžádném případě by pro Vás nebylo výhodné tuto smlouvu rušit, ale v dnešní době je tato smlouva nahrazována smlouvou modernější 7BN aniž by klient přišel o korunu.Peníze z Rendity se Vám převedou do této smlouvy.Nevým o pojišťovně, která by toto udělala.7bn je investiční program, který by měl klientovi pokrýt jeho nenadálé a nečekané události.Tato smlouva je pro klienta flexibilnější, jsou zde levnější připojištění a klient si z této smlouvy může v průběhu smlouvy může vybírat peníze.To je jen zlomek, co klient touto smlouvou získá.V případě zájmu o podrobnější informace mi napište na email.
    Petr
    vedoucí poradce Kapitolu
    mandlik.p@kapitol.cz

    Odpovědět

  • vasek

    2 března, 2011

    Po přechodu na 7BN se opět strhávají počáteční poplatky? Jak dlouho se nemůže na převedené peníze z Rendite šáhnout?

    Odpovědět

  • dami0001

    3 června, 2011

    Vážený pane vedoucí,
    ehm….2TW ma garantovaný úrok, který v 7BN nevymslíte, kdyby jste se stavěl na hlavu. Ale to buď nevíte, nebo nechcete vědět. Ono totiž i za konverzi je provize,že???? To co dělá v Kapitolu bych přirovnal k odpadu finančního trhu.

    Odpovědět

  • Marcela

    22 června, 2011

    Z Vašeho příspěvku čiší závist, ovšem, každý mluví o chlebu. Zajištění v 7BN je levnější, jedná se o flexibilní produkt oceněný 1. místem na našem trhu atd… Nejdříve si jej nastudujte než začnete kritizovat, Vaše unáhlené soudy a vaření z vody nejsou na místě. Produkce Kapitolu se Vašim příspěvkem nenaruší a je dobře, že neznáte výši provize, to by Vás asi klepla pepka, že???

    Odpovědět

  • dami0001

    30 září, 2011

    Vážená paní, Perspektiva ( 7 BN ), byla loni na prvním místě. Letos ji mám za to předběhla Flexi. To za prvé. Dále v TW je garantovaný úrok 4 %, v 7 BN je to kolik?? 2,4 %! To za druhé. A konečně za třetí. Produkci Kapitolu dost narušil náš stát tím, že konečně zvednul poplatel za registraci u ČNB. Teď už se budou ovečky shánět dost blbě co? Ono slibovat mohutné zisky a pak na člověka vybafnout, že za registraci zaplatí 10000 Kč. Hm. Vzhledem k tomu, že vím jaké existence se tam hlásí, tak pro ty je i tisícovka velký peníz. Zatím to šlo. Zájemcům se nakecalo cokoliv, pak prošli rádoby školením, hlavně nabízet životka, za ty je největší provize…chudáci udělali rodinu a známé…a pak vyhořeli. Ale o nic nešlo. Meziprovizi si mezi sebou rozdělili ti nad ním, a jeho jako vyždímaný hadr odkopli. A co se týče výše provize? To by spíš klepla pepka vás, kdybych vám napsal, kolik dostává ten chudák dole, a jaká je skutečná výše!!!

    Odpovědět

  • Hans

    9 října, 2011

    Kolik už jsem potkal případů od OVB a podobných firem, kde nováček dělá bez licence, smlouvy podepisuje vedoucí a samozřejmně si nechává i celou provizi, kterou údajně proplatí po roce trvaní smlouvy, pokud ji klient nezruší. Každý by si měl sáhnout do svého svědomí.

    Odpovědět

  • D

    27 září, 2011

    Nevím, jestli jste tak nevzdělaný(á) nebo zabedněný(á), ale u 7BN existuje tzv. Garantovaný fond s GARANTOVANÝM úrokem 2,4 % p.a., takže lžete.
    Za konverzi samozřejmě peníze jsou, ale věřte mi, tolik to zase není. Krom toho tato konverze klienta nepřipraví o žádné peníze, což je napříč pojišťovnami ojedinělý krok. A tím myslím i to, že nebude mít 2-3 roky záporný zůstatek na účtě tohoto IŽP.

    Odpovědět

  • dami0001

    30 září, 2011

    Chyťte se s paní Marcelou za ruku, a pokračujte v budování Kapitolu. Víte jaký je rozdíl mezi Kapitolem a Titanicem? Titanic už o tom ledovci ví.

    Odpovědět

  • lada

    22 června, 2012

    Má garantovaný fond 2,4 % plus hospodaření pojišťovny, ala ta se moc nepředá.

    Odpovědět

  • Marcela

    22 června, 2011

    Pan Petr má pravdu a ví, o čem mluví.

    Odpovědět

  • luke

    8 října, 2011

    A paní Marcela dojí mléko!!

    Odpovědět

  • Tomas

    9 července, 2011

    Dobrý den pane vedoucí:D
    Nevím jak něko tak chytreho mohl Kapitol dosadit na pozici vedoucího když ani neumí česky. Od které doby se píše slovo nevým takto?

    Odpovědět

  • gekon

    28 března, 2011

    nerušit!!Kapitol dělá konverzi na nejnovější produkt 7BN a zachová ti všechny peníze.Nikdo jiny nemuže.Pěkný den 🙂

    Odpovědět

  • D

    27 září, 2011

    Pošlete pojišťovně dopis s žádostí o „Vypuštění veškerých rizikových pojištění“ ze smlovy 2TW a snížení na 100 Kč/měs. Takto nebudete muset vracet daně a ona stovka měsíčně už se bude jen „zhodnocovat“. Rizika si pojištěte v obyčejném úrazovém pojištění.
    Mimochodem hodnota účtu a odbytné není totéž. A nezapomeňte, že výběr u dožití bude zpoplatněn 15%.
    Čili jak jsem řekl, vyjmout úrazovku z 2TW, snížit na minimum a dopojistit buď v obyčejné úrazovce nebo rizikovém životním pojištění.

    Odpovědět

  • dami0001

    30 září, 2011

    2TW si nerušte. S nějakým poradcem se vůbec nebavte a jděte přímo na přepážku do Kooperativy.

    Odpovědět

  • J......

    27 července, 2011

    Jsou to jen podvodníci. Za roky placení přijdou a řeknou, že je to pro Vás nevyhovující, že nabídnou lepší produkt, např. 7BN. Je to k smíchu, za chvíli bude 8BN, za pár let další řady a vždy přijdou, že mají něco lepšího. A my budeme jen plati jejich tučné provize o ničem jiném to vlastně není. Nikdo neevíme, co bude za 30- 40let. Rozhodně ale v pojišťovně nenaspoříte a co se týče pojištění? Pokud budete mít štěstí, tak z úrazu možná někdy něco uvidíte. Jo a Kapitol jen řekne….To mi nééé, to Kooperativa… Tak teď záleží jen na každém z Vás, jestli si necháte poradit od poradců, nebo se budete řídit vlastním rozumem a seženete si informace a sami se rozhodnete, jak investovat vlastní peníze.

    Odpovědět

  • Burax

    10 srpna, 2011

    Tučné provize???!!! Bože chlape ty jsi ale kus vola, provize které jsou vypláceny jsou z poplatků za smlouvu a pokud vím je kooperativa je v poplatcích na druhém místě konkrétně z 1000Kč na 7BN jsou celkové poplatky 33000Kč z čehož se hradí zřízení, provize, chod pojištovny atd., jiné konkurenční společnosti se neserou klienta celkově obrat o 150000-300000Kč a VY jim to žerete jak ….. Co by jste sakra lidi chtěli? ZADARMO CO?! Nejhorší práce je s lidmi a nebylo by od věci nechat si za to zaplatit. Tak a teď mluv ty chytráku. Navíc náhrady které se teď dělají jsou z důvodu toho že staré produkty neúročí tak jako ty nové staré rizika jsou drahé a za stejné prachy máte vyšší pojistnou částku.

    Odpovědět

  • J......

    20 srpna, 2011

    Burax, nebo buran? Já si osobně myslím, že za 7BN-1000kč provize okolo 8000kč, samozdřejmně podle provizního systému, je docela dost, na to ,že u člověka sedí tak hodinu. A to nemluvě o tom, že se snaží i o ostatní produkty, aby převedl pod Kooperativu, že je to jinde nevýhodné. A co si budeme povídat, na každé staré smlouvě se dá vydělat, tak když si to shrnu, tak běžná rodina dva dospělí, dvě děti, tak tak milý poradce shrábne 12-15000kč. A to se mi zdá docela dost. Kolik? Pět hodin práce? Víc to není, takže zase tak zadarmo to není. A jestli píšeš, že nejhorší práce je s lidmi, tak tu práci nedělej. Kdyby ty produkty byly tak skvělé, tak do toho ty lidi nemusíš nutit. Peněz za to mají víc než dost, kde jakej člověk dnes nemá ani 10000kč měsíčně, natož za pár hodin času. A to říkám rovnou, že do roka budou zase lepší produkty a zase se bude mazat med na chleba, protože za každou smlouvičku jsou provize… Tak teď mluv chytráku ty…

    Odpovědět

  • D

    27 září, 2011

    Je smutné, že jak Vy, tak někteří poradci si myslí, že tyto peníze dostane poradce za to, že u Vás dohromady třeba 5 hodin prosedí. Tyto peníze mají být za to, že klient se vždy má na koho obrátit, v případě, že bude potřebovat cokoliv změnit, sjednat, zrušit, vysvětlit, má prostě svého poradce. Krom toho tyto peníze v případě zrušení či snížení poradce do 2-3 let vrací, čili opravdu to není dreamjob 😉 A to, že existují i nekorektní poradci, to je bohužel fakt. Pevně doufám, že Vy, naši klienti budete ty dobré doporučovat a před těmi špatnými varovat, jinak se to nikdy nepohne k lepšímu.

    Odpovědět

  • Původní kolemjdoucí

    23 června, 2012

    když zmiňujete A, zmiňte B. Tato práce není en o několika hodinách u klienta, je o vzdělávání. Není jen o příjmech, jsou i výdaje… a ty nejsou malé.

    Odpovědět

  • Burax

    10 srpna, 2011

    Navíc z náhrad není provize!!! Je to jen a pouze servis. O tom že Vám pojištovna nezaplní tak je to chyba vašeho poradce protože Vám neřekl jakým stylem jste o tom danném úrazu měl hovořit a je jen Vaše chyba že jste mu nezavolal a nebo stal se Vám úraz když jste byl nalitý což k tomu co tu píšete mi celkem nasvědčuje

    Odpovědět

  • J......

    20 srpna, 2011

    Nelži sám sobě Buraxi… Z náhrad peníze jsou… Ke mě přišli na náhradu a hned se snažili o další smlouvy. Tak si servis já nepředstavuji, jen ždímat z lidí peníze, nic jiného… To jsem zvědav, až zase budou volat, co mají za nové produkty a nebo nesmyslné spoření v 7BN na 30let. Přitom ten jejich slavný C-qadrát jim padá jak shnilá jablka… Nic lepšího neumíte? Páni poradci??? Jinak mimochodem, já úraz neměl, to se stalo v rodině a co se týká pití, tak jsem abstinent. Doporučte mi kvalitní produkt na spoření s garancí a potom můžete přijet uzavřít smlouvu, pane poradce…:-) Když se tedy tak vyznáte…

    Odpovědět

  • D

    27 září, 2011

    Pane nebo Madam J…..
    Nejhorší jsou lidé, jež něčemu rozumí jen napůl a tváří se jako odborníci. Ti nadělají nejvíce škod. Mohu souhlasit s tím, že servis se neskýtá jen z nabídnutí pojištění domácnosti k úrazovému pojištění, ale i ochota kdykoliv odpovědět dotaz, minimálně 1x ročně klienta navštívit, být mu při ruce s jakýmkoliv jeho požadavkem,…
    Málokdo si také uvědomuje, že \“spořit\“ v životním pojištění ve většině případech také není moudré. A pokud ano, tak alespoň ne v běžném pojistném, ze kterého jdou třeba i 3 roky na poplatky.
    Do fondu C-quadrat bych se také neopíral:
    a)je jich více drůhů
    b)jedná se o jeden z dlouhodobě nejlépe hospodařících fondů z nabídky fondů k ŽP
    c)Jistě víte, že fondy padají a stoupají v nějákém cyklu a kdyby jste měl(a) nějáké vzdělání ekonomické, tak tušíte, že právě při propadu je nejlepší kupovat jednotky (laicky – jsou levnější a za málo peněž jich nakoupíte hodně)
    Mimochem Vaši vhozenou rukavici přijímám, kontaktní údaje prosím pošlete na email: dratva.martin@centrum.cz, děkuji.

    Odpovědět

  • petr

    20 ledna, 2012

    Spíš si myslím, slečno, paní, že jste u Kapitolu nemohla pracovat vzhledem k tomu co píšete. „Co jsem slyšela od samotného vedoucího Kooperativy, za práci „kolegů kapitoláků“ se stydí“. Za co se stydí? Možná za práci lidí s Vaším přístupem. Právě možná Vy jste byla ten pojišťovák-prodejce, který nastavil smlouvy pro svůj zisk a ne zájem klienta :-)

    Odpovědět

  • Iva

    14 listopadu, 2012

    Od 1.11.2012 je pro všechny lidi produkt s garancí zhodnocení s názvem Rendite penze s garancí, kde jsou peníze smluvně garantované.

    Odpovědět

  • Martina

    21 května, 2012

    Nevím jak u Vás, ale u mě se několikrát změnila životní situace a podle toho mi můj poradce z Kapitolu nastavil smlouvy a loni jsem za neschopnost od Kooperativy dostala 69.000,– Kč a úplně bez problémů. Prostě mění se životní situace, legislativa a proč nevymyslet 7BN, které mě tak zajistilo???

    Odpovědět

  • To je snad sranda

    20 října, 2011

    Kapitol se zašťiťuje spelečností Kooperativa, ale jakmile se u Kooperativy na Kapitol zeptáte, tak od nich dává rychle ruce pryč s komentářem o podvodnících, šejdířích a podrazácích. Sami zaměstnanci Kooperativy (a i někteří z Kapitolu)se vyjadřují v tom smyslu, že do Kapitolu by nedali ani korunu.
    Tak se všichni zamyslete komu se kde upíšete.
    Nyní se snažím od kapitolu odejít a to jste neviděli a neslišeli ty výhrůžky. Jak budu v důchodě na mizině když odejdu, jak budu muset vracet daně a že z toho co jsem u nich naspořil už nic neuvidím….
    A to jen u jejich „obchodního zástupce“.
    To jsem zvědav s čím se vytasej dál.

    Odpovědět

  • Radka1979

    15 listopadu, 2011

    Pracovala jsem pro Kapitol rok a souhlasím s tím, co píšete! Všechny moje smlouvy, které byly sepsány, se jako zázrakem po mém odchodu zrušily a byly klientům založeny nové – ty samé, protože ty původní byly „zastaralé“ a ne tak výhodné. Práce pracovníků Kapitolu je dle mého názoru a skutečnosti opravdu jen banda lidí, kterým nejde o klienty, ale o jejich vlastní potřeby a zisky! Co jsem slyšela od samotného vedoucího Kooperativy, za práci „kolegů kapitoláků“ se stydí. Můj názor – když chci pojistku, půjdu raději přímo do pojišťovny a nebudu se obracet na podvodníky, kteří za tím vidí jen zisk do své vlastní kapsy…

    Odpovědět

  • petr

    20 ledna, 2012

    Skutečně jsem se hodně bavil nad některými komentáři. Možná vás určitě bez pochyby velmi vzdělané lidi pobaví, že Kapitol je majetkem kooperativy pod vedením VIG a generuje 8O% produkce této pojišťovně. Za to bych se určitě nestyděl :)

    Odpovědět

  • Boženka

    8 února, 2012

    Dobrý den, již 24 let dělám v pojišťovnictví a opravdu je v ČR snad každý 5 občan pojišťovák. Jdou přes mrtvoly. Jen koukají jak si vydělat a lidi jim hned na vše skočí, místo toho, aby se přišli poradit o tom co jim řekli i někam jinam. A opravdu jsou nejhorší z Kapitolu !!!!!!!!!!Chodit jen na přepážky.

    Odpovědět

  • Martina

    21 května, 2012

    Já mám poradce z Kapitolu a stará se o mě vzorově, vysvětlí, co chci vědět, ptá se na mou situaci, co preferuji ve svém životě a podle toho pracuje s penězi. Na tohle se Vás na přepážce nezeptají, uzavřou smlouvu, kterou třeba ani nepotřebujete. Když si nejste jistá poradcem z Kapitolu, tak ho konfrontujte s jiným poradcem odjinud a uvidíte. Třeba jste jen narazila opravdu jen na toho, kdo si chtěl vydělat, ale všichni takoví nejsou.

    Odpovědět

  • Původní kolemjdoucí

    21 května, 2012

    Ano, i v Kapitolu se najde slušný člověk. Ale má přecce jen omezené možnosti jak peníze zhodnotit …

    Odpovědět

  • simona

    2 března, 2012

    Pro úrazové pojištění jsou jiné pojistné podmínky než pro případ vážných onemocnění. Z důvodů úrazu jsem byla v nemocnici a nyní mi pojiš´tovna nechce proplatit nemocnici, že jsem tam nebyla 14 dní, ale toto se týká pro případ vážných onemocnění, při úrazu je to jiné, poradíte jak to tedy je???

    Odpovědět

  • pavel

    14 dubna, 2012

    kapitol jsou zloději mrdky ačuráci obraly mě o 20 000kč zkurvenci vymrdaní serte na ně na mrdky vymrdaní

    Odpovědět

  • Martina

    21 května, 2012

    Záleží na co jste pojištěná, zda na pobyt v nemocnici způsobený úrazem s karenční dobou. Vážné onemocnění se neztotožňuje s úrazem. Takže opravdu záleží, na co jste pojištěná.

    Odpovědět

  • Toufar

    4 listopadu, 2012

    Pracoval jsem pro několik pojišťoven, včetně Kapitolu a je pravda, že mi šlo jen o provize, klient mi byl ukradený, nabízel jsem pár nevýhodných produktů nebo jejich změny. Dnes se za to stydím. Delší nemoc mi zabránila v pokračování, navíc mi můj kmen přesmlouvala kolegyně a bylo to.

    Odpovědět

  • Míša

    29 dubna, 2013

    Jak tak to zde čtu,nemám slov a nikdy bych se neponížila,na úroveň některých z Vás.Kdo chce,hledá způsoby,kdo nechce,hledá důvody.To platí pro většinu z Vás tady v diskusy,kdo si jen stěžujete a haníte něco,o čem nemáte vůbec pojem.Jsem v této společnosti již 5.rok a nikdy jsem neměla problém ani s produkty ani s klienty.Když dělá člověk práci poctivě a nejen pro PENÍZE,mnohonásobně se Vám to vrátí!!!Přestaňte hanit společnost,za­myslete se sami nad sebou,zvedněte … a jděte radši dělat něco užitečného!!!!

    Odpovědět

  • Jirka

    29 dubna, 2013

    Já pracuji v Kapitolu 6 let a Míša má svatou pravdu.Nevím jak někdo může hanit naší práci když jí konkurence nezná a hlavně nejjmenované společnosti(BrC)jen obchází své klienty a přesně po 2 letech jim předělávají smlouvy od společností od kterých jsou nejlépe placené a klient pořád platí poplatky stále a dokola.Kapitol dělá finanční poradenství a spousta klientů je za vyplácení úrazu spokojená což se o konkurenci říct nedá.A to že klient po 2letech zruší smlouvu tak od každého poradce dostane modelaci k produktu a sám vše podepíše tak se tady nerozčilujte a koukejte zvednou pr… a jděte něco dělat a šáhněte si do svědomí.Váš poradce Kapitolu Jirka

    Odpovědět

  • Jarda

    23 ledna, 2015

    Kapitol je sbor omezených prodejců pojistek a ještě k tomu jen od Kopky. Neumí investice a nerozumí ani pořádně pojistkám. Vykládají lidem naprostý nesmysly. Viděl jsem pojistky, kde byly sjednané trvalky od 10,1%. Sice nic neřešily,ale byly levné.

    Odpovědět

  • Angelus

    24 ledna, 2015

    Co máte proti trvalkám od 10,1%. Jako doplněk invalidity super.
    Pokud porovnáváte 0,1 vs 10,1% tak poměr cena / užitná hodnota je u 10,1% jednoznačně lepší? Schválně si někdy spočtěte průběh.

    Odpovědět