CZK/€ 25.155 -0,32%

CZK/$ 23.470 -0,62%

CZK/£ 29.361 -0,01%

CZK/CHF 25.687 -0,48%

20. 10. 2011

0 komentářů

Firmy šetří na reklamě. Výdaje jsou nejnižší za 3 roky

 


 

Praha – Nejméně prostředků za poslední tři roky vložili v letošních třech čtvrtletích zadavatelé do reklamy. Částka 36,5 miliardy zmaená meziroční pokles o 3,4 procenta. Na setkání Unie vydavatelů to řekl Tomáš Škoda ze společnosti Kantar Media.
Údaje vycházejí z ceníků za reklamu.
Proti výsledkům z prvního pololetí se ale pokles zpomalil. Tehdy se reklamní trh meziročně propadal o 5,2 procenta.
Půlka výdajů šla do televizní reklamy
Největší část investic v období od ledna do září šla do televizní reklamy, a to téměř polovina. Do reklamy v novinách a časopisech firmy vložily 32,5 procenta. Do reklamy na internetu šlo 7,8 procenta a do reklamy v rozhlase 2,3 procenta.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *