Úterý 27. října. Svátek mají Šarlota a Zoe.

E-shopy bojují s okurkovou sezónou jen do srpna

Investice 05.07.2010 | 21:30 0 Komentářů

Červen a červenec znamenají pokles zájmu o jiné než sezónní zboží.

Brno – Období dovolených a teplého počasí, které láká maximálně k vodě, internetovým obchodům nepřeje o nic víc, než těm kamenným. Obvykle začíná „okurková sezona“ pro eshopy už v červnu a neskončí dřív než s červencem. Letos je situace trochu jiná.
„Letošní červen i kvůli horšímu počasí ovšem nebyl tak slabý. I když je léto určitě pro internetové obchody slabším obdobím, často využívají období prázdnin k vylepšování interních procesů, a především pak jako přípravu na tradičně bohatou vánoční sezónu. I když se to může v parních letních dnech zdát jako bláhové, pro internetové obchody začíná největší shon již na přelomu srpna a září, proto se na něj musí dostatečně připravit,“ popsal Tomáš Hodboď z internetového srovnávače cen Heuréka.cz.

Množství objednávek, které v současnosti vyřizují, také závisí na nabízeném sortimentu. Léto je totiž především obdobím sezónního zboží. A to se dá najít například i mezi elektronikou.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.