Značka Audi je už řadu let nejúspěšnější v segmentu luxusních vozů na českém trhu. Vedoucí divize Audi Petr Neústupný z importérské skupiny koncernu Volkswagen tvrdí, že značka v Čechách těží z dobré pověsti a také z toho, že Češi mají zájem o technická řešení, která vozidla se čtyřmi kruhy na masce chladiče nabízejí.
A.cz: Jak se krize dotkla vás, jakožto prodejce luxusních vozů?
Samozřejmě, že objem prodejů klesl, ale především v segmentech menších vozů. Ještě v roce 2007 či 2009 bývalo zvykem, že pokud šéf firmy jezdil například Audi A6, střední management jezdil ve vozech Audi A4. Tuhle praxi krize trochu změnila. Střední management musel časo přesednout z vozů prémiových značek do těch neprémiových.
A.cz: Ti, kteří si tedy prémiové auto koupit chtěli, si ho tedy koupili i v době krize. Ale nesnažili se tedy alespoň ušetřit na výbavě?