Čtvrtek 22. října. Svátek má Sabina.

Automobilovou krizi vyhráli výrobci luxusních značek

Investice 14.01.2013 | 09:00 0 Komentářů

Praha – Současná krize v automobilovém průmyslu ještě zdaleka nekončí. Už nyní je ale možné říci, že vítězně z ní vyjdou zcela jiné značky než z té minulé.
Zatímco v krizi před třemi lety posílili svoji pozici výrobci levných automobilů, nyní naopak stoupají v žebříčcích prodejů ti nejdražší. V jejich autosalonech jen stěží najdete vůz, který by stál výrazně méně než milion korun.
Ukazují to hospodářské výsledky tří nejvýznamnějších výrobců této kategorie vozů, tedy německých značek Audi, BMW a Mercedes-Benz.
Audi a BMW rostou o víc než desetinu
Stále je největším producentem luxusních aut na světě automobilka BMW, i když se ji o tento post snaží oba konkurenti usilovně připravit. V loňském roce zvýšila prodej o 10,6 procenta na rekordních 1,845 milionu vozů. S růstem počítá také letos.
„Do nového roku jsme vstoupili s příznivým trendem a navzdory přetrvávajícím problémům na…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.