Neděle 25. srpna. Svátek má Radim.

Allianz zdokonalila své on-line služby

Allianz pojišťovna rozšířila rozsah on-line služeb klientům o automatické zaslání přiděleného čísla škody emailem nebo sms. Klienti tak mohou od prvního okamžiku sledovat vyřízení pojistné události.

Klient bezprostředně po nahlášení pojistné události obdrží číslo pojistné události, díky kterému může vstoupit do zabezpečeného systému na internetu a zde sledovat průběh vyřizování své pojistné události. Může zde vkládat dokumenty potřebné k likvidaci a komunikovat s pojišťovnou.

„Symbolicky jsme tak uzavřeli kruh on-line komunikace s klienty od okamžiku nahlášení škody, přes celý proces likvidace až do vyplacení finančních prostředků,“ říká Pavel Novotný, ředitel úseku likvidace pojistných událostí Allianz pojišťovny.

Zdroj: Tisková zpráva Allianz pojišťovny

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.