Čtvrtek 21. listopadu. Svátek má Albert.

Allianz pojišťovna nabízí klientům zpětné volání

Službu zpětného volání (call-back) nabízí Allianz pojišťovna klientům, kteří se nemohou dovolat např. v případě zvýšeného počtu hlášených pojistných událostí v souvislosti s živelní událostí.

"Nový systém je zcela automatizovaný, požadované zpětné volání klientovi přiřadí v nejkratším možném čase tomu operátorovi, který je jako první volný a sám automaticky vytočí zadané telefonní číslo. Klient tak má jistotu, že bude Allianz pojišťovnou kontaktován v nejkratším možném čase,“ uvádí Pavel Novotný, ředitel úseku likvidace Allianz pojišťovny.

Klient si v automatickém systému může zvolit, zda mu má operátor pojišťovny zavolat zpět na aktuálně užívané telefonní číslo nebo na jiný telefon.

Zdroj:
Tisková zpráva Allianz pojišťovny

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.