Čtvrtek 16. září. Svátek má Ludmila.

All inclusive je hit. Prodává se tak každý 2. zájezd

Investice 20.09.2011 | 12:42 0 Komentářů

Vyplývá to ze statistiky největšího prodejce zájezdů přes internet

Praha – Odletět na dovolenou letadlem a tam mít zdarma jídlo a pití, co hrdlo ráčí. Takový trend zaznamenala v končící turistické sezóně společnost Invia, největší tuzemský prodejce zájezdů přes internet.
Podle její statistiky poptávka po all inclusive zájezdech letos v létě vzrostla o 23 % oproti loňskému roku. Téměř každý druhý prodaný zájezd (48 procent)  již obsahoval služby all inclusive. Čtvrtina kupujících preferovala polopenzi a jen necelá pětina měla zájem o zájezd bez zajištěné stravy. Naopak se téměř neprodávají zájezdy s plnou penzí.
„V letošním roce registrujeme ze strany našich zákazníků větší důraz na kvalitu služeb. Lidé si mnohem častěji vybírají zájezdy, které nabízejí stravu all inclusive či další nadstandardní servis. Zároveň pozorujeme vyšší poptávku po pětihvězdičkových a čtyřhvězdičkových hotelech,“ sdělil Michal Tůma, marketingový ředitel cestovní agentury Invia.cz
Autobus je již nezajímavý
Češi letos také  při výběru letních dovolených preferovali vyšší kvalitu služeb. Tento trend potvrzuje i 13% nárůst zájmu o leteckou dopravu na úkor autobusové. Letadlem na dovolenou tak již cestovalo letos 77 procent všech kupců zájezdů, autobusem jen 10 procent.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.