Neděle 18. listopadu. Svátek má Romana.

Editorial ze dne 27.5.2006

Jedna slovenská pojišťovna přišla s reklamou, v níž se staří lidé pohybují kuriózním způsobem – jejich dospělé děti je všude tahají na zádech. Člověk by řekl, že vtipný nápad na propagaci důchodového pojištění klienti ocení. Efekt byl ale přesně opačný. ..

Jak píše v článku O penězích se nežertuje Světlana Rysková z týdeníku Ekonom, měla vynalézavá kampaň pro pojišťovnu neblahé následky. Srazila ji o několik míst na žebříčku popularity a promítla se negativně do jejích obchodů. Mnohem lépe dopadly konkurenční kampaně, které vsadily na známou tvář a na sílu zahraniční značky. Penze zkrátka není kofola. Při pomyšlení na ni lidem není do smíchu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.