„Jsme velmi hrdí na to, že je AXA nejhodnotnější značkou mezi pojišťovnami osmý rok v řadě. AXA je mimořádně cennou značkou, které důvěřuje 103 milionů klientů po celém světě. Od roku 2013 se hodnota značky zvýšila o 49 %, což ilustruje naši strategickou vizi poskytovat našim klientům ochranu a zlepšovat tím jejich životy, říká Karel Žyla, manažer PR a interní komunikace AXA ČR a SR.
V letošním žebříčku Interbrand’s Top 100 Best Global Brands ocenili hodnotitelé tři hlavní iniciativy, které zvýšily hodnotu značky a úspěch celé globální skupiny AXA. Prvním z nich bylo posílení inovací, tak aby AXA lépe sloužila svým klientům a mohla lépe předpovídat jejich potřeby. Druhou iniciativou je posílení společenské odpovědnosti a odpovědného růstu. A posledním je rozšířená přítomnost skupiny AXA v Africe a na Blízkém Východě.
Kritéria pro zařazení do žebříčku Interbrand’s Top 100 Best Global Brands mohou splňovat pouze globální značky, působící napříč kontinenty, překonávající kulturní hranice a splňující růst na všech vyspělých trzích. Nejméně 30 % příjmů musí pocházet z oblasti mimo domácí region. Značka musí být přítomna v Asii, Evropě, Severní Americe a stejně tak musí být přítomna na rozvíjejících se trzích. Musí poskytovat dostatečně veřejné a dostupné údaje o svém hospodaření. Očekávaný ekonomický zisk musí být dlouhodobě kladný. Značka musí mít veřejný profil a povědomí napříč všemi hlavními ekonomikami světa.
Tisková zpráva: AXA