Tvůrci žebříčku letos vyčíslili hodnotu značky Visa na 92 miliard dolarů, což je bezmála o 13 miliard dolarů více než v roce 2014. Visa tak v celkovém pořadí poskočila hned za čtveřici technologických firem, které jsou v čele žebříčku stálicemi. V rámci top desítky pak představuje jedinou firmu z oblasti platebních služeb. Od roku 2009, kdy se značka Visa v žebříčku BrandZ Top 100 objevila poprvé (tehdy na 36. místě), svou hodnotu více než zpětinásobila.
Zákazníky „milovaná“ značka
Podle tvůrců žebříčku hodnota značek „milovaných“ zákazníky, tedy takových, k nimž si spotřebitelé vytvořili silný citový vztah a které vnímají jako přívětivé a přátelské, roste 10násobně v porovnání s těmi, které v hodnocení citové vazby zákazníků dosahují nízkého skóre. „Těší nás, že značka Visa je v tomto ohledu dávána za příklad. V rámci poskytování našich služeb se dlouhodobě snažíme o to, abychom byli spolehlivými partnery, a aby naše platební řešení co nejvíce vycházela vstříc skutečným potřebám našich zákazníků. Hodnocení BrandZ Top 100 tak vnímáme jako potvrzení, že se nám to daří,“ uvedl Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.